Ja, jag är förvirrad...Det gör jag med . Och nu röstar Lobelia själv på Habina, vilket känns skumt för mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag är förvirrad...Det gör jag med . Och nu röstar Lobelia själv på Habina, vilket känns skumt för mig.
Jag måste säga att jag lite tappar sugen när man försöker vara aktiv men typ får misstankar på sig då. Redan innan första DL.
Jag bemötte @qitis pratade om det kunde finnas fler ulvar än de två namngivna. Jag tror det inte. Särskilt inte som prussiluskan har två röster.
Och att jag skriver om en snäll bergochdalbana är för att jag är för feg att åka.
Har svårt att tro att ond utanför lyan försöker hinta, den känner ju inte till övriga i lyan innan den ev lyckas sia nån av dom.
Edit: stavfel
Jag tycker det är lite mycket skriverier om goda siaren, även om jag själv precis svarade på ett inlägg om den.
Är det ulvar som försöker fiska tro?
Hemlig tar illa vid sig när hon själv blir misstänkt pga att hon är aktiv innan dl 1 samtidigt som hon själv är snabb att misstänka andra pga att dom frågar om hur goda roller fungerar (ulvigt!) eller funderar kring onda roller (ulvigt!). Det får mig att fundera på om det är en ulv som känner sig påkommen. Därför,Jag ska sätta igång att natta ungar och vet inte riktigt när jag hinner in igen. För säkerhets skull lägger jag min röst nu.
hemlig röstar på Habina
Hon var först att fråga om goda siaren och har även funderat på onda siaren. Jag funderar om hon är ulv som vill fiska både käk och kompis.
Lite intressant att Habina okejar för rösten hon får av hemlig?
Samtidigt som Lobelia tycker att det var en svag röst...
Det är ju ändå DL1, tycker inte att det var en dålig teori från hemlig. Men funderar fortfarande lite på Habinas okejande?
Nejdå, såklart inte. Vet inte hur jag ska förklara utan att röra till det.Jag försöker vara en trevlig medspelare... Är det bättre om jag blir sur av att folk röstar på mig?
Fast svaga teorier har vi väl alla i dl1. Måste man be om ursäkt för det för att andra ska förstå det?Nejdå, såklart inte. Vet inte hur jag ska förklara utan att röra till det.
Om vi säger att hemlig hade skrivit. "sorry för svag teori, men jag måste rösta och..." eller liknande så hade dit " det är helt okej" inte stuckit ut lika mycket.
Det är inte att du vill sprida röstterna utan att om vi sprider ut dem rent generellt så kan ulvarna peta ut vem de vill utan att det syns i röstlistorna.Jag måste säga att jag inte alls hänger med nu. Lobelia röstar alltså på mig för att jag är osäker vid DL1? När det i princip inte finns nåt att gå på? Sen vet jag inte varifrån hon fått att jag vill sprida rösterna, det var i förra leken, inte denna.
Det är inte att du vill sprida röstterna utan att om vi sprider ut dem rent generellt så kan ulvarna peta ut vem de vill utan att det syns i röstlistorna.
F ö tycker jag @qitis spelar lite skumt - inget ovanligt och när hon inte har nån sidekick att dra iväg 37 sidor med så blir det lite all over the place men nånting skaver ändå lite så jag reagerar lite som jag nu ser att @Habina skrev ovan.
Habinas "gilla" på rösten mot henne reagerar jag däremot inte alls på, hon gör ofta så för att visa att hon inte tar det personligt (tror jag? amatörpsykolog ) så den är inget nytt.
Ja och nej, jag skrev det i teoriinlägget, men jag skrev inte att du specifikt uppmuntrade till det.Fast du har det som teori när du röstar på mig?