Pippi på tivoli (Ulvlek)

Just nu tycker jag Lobelias röst skaver mest, som tycker min röst på Habina var svag men samtidigt röstar där själv. Vill ändå inte ändra min röst just nu och vara orsak till att ev en god åker.

Just nu tycker jag Lobelias röst skaver mest, som tycker min röst på Habina var svag men samtidigt röstar där själv. Vill ändå inte ändra min röst just nu och vara orsak till att ev en god åker.
Fast om Habina ryker och är god ? Känns inte det lika ”illa”?

Jag tycker oxå q är skum . Som om hon verkligen är ute efter att luska efter onda/goda. Det skaver för mig eftersom det finns en roll som passar in.

fio röstar på q

Jo det känns illa oavsett god.

Ja men jag la första rösten, inte så jag var avgörande.
Kan ändra till nån utan röst om det känns bättre?

Jag blir förvirrad nu. Tror du att jag är ond eller inte? Om du inte tror det så ska du ju rösta på den du tror är ond?

DL1 21:00

18:07 hemlig röstar på Habina
19:09 Jfrelin röstar på Cirkus
20:15 cirkus röstar därmed på LenaH

20:16 Elo röstar på Jfrelin
20:20 Mirtai röstar på qitis
20:22 Lobelia röstar på Habina
20:25 Klara röstar på hemlig
20:28 Blacksmithfarm röstar på Lobelia
20:29 Habina röstar på qitis
20:33 LenaH röstar på cirkus

20:35 Qitis röstar på Lobelia
21:49
fio röstar på qitis

qitis 3
Habina 2
cirkus 2
Lobelia 2
LenaH 1
Jfrelin 1
hemlig 1

DL1 21:00

18:07 hemlig röstar på Habina
19:09 Jfrelin röstar på Cirkus
20:15 cirkus röstar därmed på LenaH

20:16 Elo röstar på Jfrelin
20:20 Mirtai röstar på qitis
20:22 Lobelia röstar på Habina
20:25 Klara röstar på hemlig
20:28 Blacksmithfarm röstar på Lobelia
20:29 Habina röstar på qitis
20:33 LenaH röstar på cirkus

20:35 Qitis röstar på Lobelia
20:49 fio röstar på q

Habina 2
qitis 3
cirkus 2
Lobelia 2
LenaH 1
Jfrelin 1

Jag tycker oxå q är skum . Som om hon verkligen är ute efter att luska efter onda/goda. Det skaver för mig eftersom det finns en roll som passar in.

fio röstar på q
Fast den där motiveringen är ju skitskum?
ALLA vill väl luska ut vilka som är goda resp onda??
I den här leken vill ju tom onda det iom den onda utanför?

fio röstar på q
Den rösten var mest konstig. Du röstar alltså på Q för hon försöker spela spelet och hitta onda och goda?

fio röstar på q

Fast nu blir jag nojjig att qitis är god och fio spikar igen kistan för henne. Såklart letar väl alla efter onda och goda (även om man ligger lite lågt ifall man hittat en god när man själv är god).

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 848
Senast: Lobelia
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare