Det är just det jag tänkte på med att lägga en andraröst. Nu är det inte så mycket bättre,, men det händer i vart fall lite.Gillar inte alls att det finns en dold röst som kan göra en hejdundrande lottning på rösterna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är just det jag tänkte på med att lägga en andraröst. Nu är det inte så mycket bättre,, men det händer i vart fall lite.Gillar inte alls att det finns en dold röst som kan göra en hejdundrande lottning på rösterna.
Alltså ja och nej?Gillar inte alls att det finns en dold röst som kan göra en hejdundrande lottning på rösterna.
Just nu tycker jag Lobelias röst skaver mest, som tycker min röst på Habina var svag men samtidigt röstar där själv. Vill ändå inte ändra min röst just nu och vara orsak till att ev en god åker.
Nej, men då är inte jag största orsaken till att du ryker.Men om jag ryker och är god är det ok? Eller hur menar du?
Fast om Habina ryker och är god ? Känns inte det lika ”illa”?Just nu tycker jag Lobelias röst skaver mest, som tycker min röst på Habina var svag men samtidigt röstar där själv. Vill ändå inte ändra min röst just nu och vara orsak till att ev en god åker.
Nej, men då är inte jag största orsaken till att du ryker.
Jo det känns illa oavsett god.Fast om Habina ryker och är god ? Känns inte det lika ”illa”?
Ja men jag la första rösten, inte så jag var avgörande.Vadå största? Du är ju 50 % av rösterna på mig?
Jo det känns illa oavsett god.
Ja men jag la första rösten, inte så jag var avgörande.
Kan ändra till nån utan röst om det känns bättre?
Fast den där motiveringen är ju skitskum?Jag tycker oxå q är skum . Som om hon verkligen är ute efter att luska efter onda/goda. Det skaver för mig eftersom det finns en roll som passar in.
fio röstar på q
Den rösten var mest konstig. Du röstar alltså på Q för hon försöker spela spelet och hitta onda och goda?Jag tycker oxå q är skum . Som om hon verkligen är ute efter att luska efter onda/goda. Det skaver för mig eftersom det finns en roll som passar in.
fio röstar på q
Jag tycker oxå q är skum . Som om hon verkligen är ute efter att luska efter onda/goda. Det skaver för mig eftersom det finns en roll som passar in.
fio röstar på q
Ja men vafan , jag har en valp som.hänger i byxbenet så det var det jag hann komma fram tillFast den där motiveringen är ju skitskum?
ALLA vill väl luska ut vilka som är goda resp onda??
I den här leken vill ju tom onda det iom den onda utanför?
Ja men vafan , jag har en valp som.hänger i byxbenet så det var det jag hann komma fram till
Men du är bekväm med att lägga en tredjeröst på @qitis för det?Ja men vafan , jag har en valp som.hänger i byxbenet så det var det jag hann komma fram till