Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men att jag då tyckte att det var få inlägg med substans betyder ju inte att jag tycker att det är en hög andel med OT.
Och ja, jag OTade själv eftersom jag ville kommentera @Sasse s nya avatar som jag tycker är superfin.
Nu har det ju däremot kommit in lite fler inlägg att gå igenom.
Jag förstår inte riktigt vad det är att haka upp sig på att jag skrev att det Otas lite i tråden?
Det är helt lugnt. Det sägs ju att man har ett... ett... liv utanför ulvspelen!Jag måste sticka till stallet nu men kommer in igen om en stund. Så jag undviker inte att svara dig @Myrten om du svarar mig ytterligare på mitt senaste inlägg.
AARGH! Jag hinner verkligen inte, är superstressad och måste lägga en tidig röst. Vet inte alls vem jag ska rösta på eller håller mest misstänkt, men efter att ha skummat igenom lite blir jag inte klokare.
Men Bumpo lade avgörande rösten på goda Vira igår, och medgav sen själv att hon inte spelar fegt. Hennes röstmotivering igår var kanske inte jättestark heller (men vems är det första DL?), men jag tror att nån av de som röstade på Vira är ulv, och då hamnar Bumpo illa till på min lista, därför:
CaisaLundblad röstar på Bumpo
Tyvärr hinner jag nog inte in mer ikväll, men ville i alla fall rösta!
Kan vi förresten göra så att den som röstar uppdaterar röstlistan allt eftersom? Ger bättre överblick. EH... Fast jag kom på att det inte är säkert att jag klarar det själv ikväll eftersom jag skriver från mobilen.
Men vad i hela? Det där är nog den sämsta motiveringen på en röst någonsin. Alldeles bortsett från att det var på mig du röstade så var det en sjukt svag röst. Det var tom värre än många förstaröster.
Jag måste ocks rösta tidigt.
Det är alltid lika svårt första dagen och det blir ju lätt så att den som redan röstat är det som sticker ut, antingen den som lagt rösten eller den som det är röstat på. Jag uppfattade Viras kommentar om nyinflyttad som att hon var nyinflyttad IRL och det tycker jag då inte är något konstigt eller udda som jag kopplar ihop med leken. Samtidigt så förstår jag att Sasse måste hittat nånting att motivera sin röst med. Så det jag reagerar på är mest Habinas snabba kommentar om att Sasses röst på Vira och kommentar är ulvigt. Att så tidigt i leken säga att nån är ulvig bara för att den försöker hitta nåt att rösta på är lite att ta i, samtidigt så behöver det inte betyda nånting, ingen stark motivering, men nu måste rösten in.
cirkus röstar på Habina
Jo jag har varit ulv och nej, jag hade inte så svårt att få ihop förstadagensrösten.
Kan lika gärna OTa jag med och säga att din avatar du har nu @Sasse med den färgglada tjejen är finast av dom du haft idag.
AARGH! Jag hinner verkligen inte, är superstressad och måste lägga en tidig röst. Vet inte alls vem jag ska rösta på eller håller mest misstänkt, men efter att ha skummat igenom lite blir jag inte klokare.
Men Bumpo lade avgörande rösten på goda Vira igår, och medgav sen själv att hon inte spelar fegt. Hennes röstmotivering igår var kanske inte jättestark heller (men vems är det första DL?), men jag tror att nån av de som röstade på Vira är ulv, och då hamnar Bumpo illa till på min lista, därför:
Här skriver ju tom Habina att hon bara ville få igång leken lite. Jag tycker att Cirkus överreagerade på habina.Oj! Två röster på mig för att jag ville få igång leken lite...
Jag utgår alltid från att alla är onda tills motsatsen är bevisad. Får klura lite vems motivering på mig som känns knepigast, men förmodligen hamnar rösten på någon av dem.
Här skriver ju tom Habina att hon bara ville få igång leken lite. Jag tycker att Cirkus överreagerade på habina.
AAAAAARGH jag känner mig som världens fegis för jag tycker verkligen den är läskig!@Sasse även jag måste säga att jag tycker din nya avatar är riktigt läcker! Sorry för OT!