Sv: Öveds
Ha ha nä
Sen att ni inte ser ut som om det är den roligaste dagen i ert liv, nån av er
Ha ha nä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen att ni inte ser ut som om det är den roligaste dagen i ert liv, nån av er
Kl 23.30 fick jag ett samtal från en man som presenterade sig såhär: "Hej, jag ringer från expressen och vi har hemska bilder på dig"
"Är du allvarligt skadad? Medvetslös? Inte ens lite?" Gamar!!
jag trodde du låg och sprattlade i nåt otäckt banhoppnings hinder (alla vet ju att banhoppning är en livsfarlig sport!) så TACK till Mammaberg som räddade mig från en livshotande hjärttack....
hrm och det var ju nära
det är ju det vi säger - banhoppning är LIVSFARLIGT
Jättegrattis till er.
och visst var Mister taggad. Oj.
Efter vad jag hörde så var det en livsfarlig orkester på plats som spelade JÄTTEHÖGT. Klart man måste tagga till då om man är ft-häst!
Efter vad jag hörde så var det en livsfarlig orkester på plats som spelade JÄTTEHÖGT. Klart man måste tagga till då om man är ft-häst!
Ha ha, ja vilken gangster på prisutdelningen! Jag satt och gapade framför TVn på kvällen när jag såg filmen! Han som brukar vara så cool.
mm och när de väl var utanför så kom det ett ynkligt "Lotta hjälp mej" men det dröjde innan hon kom nära
Krister fångade det på bild
Bilder från ** terräng dyker upp så fort jag hinner.