Sv: Öveds

Men usch, så gamigt.

Vilken tur ändå att det gick så pass bra för dig och Sigge! Krya på dig snabbt!

Kl 23.30 fick jag ett samtal från en man som presenterade sig såhär: "Hej, jag ringer från expressen och vi har hemska bilder på dig" :cool:
"Är du allvarligt skadad? Medvetslös? Inte ens lite?" Gamar!!:eek:

Fy fan, det är ju inte riktigt klokt. En del är bra vidriga :eek::cool:

Skönt att höra att du är okej :bow:

Grattis Pooh slänger jag in här med :banana:

jag trodde du låg och sprattlade i nåt otäckt banhoppnings hinder (alla vet ju att banhoppning är en livsfarlig sport!) så TACK till Mammaberg som räddade mig från en livshotande hjärttack....:D

hrm och det var ju nära :D
det är ju det vi säger - banhoppning är LIVSFARLIGT :devil:

:rofl:

hrm och det var ju nära :D
det är ju det vi säger - banhoppning är LIVSFARLIGT :devil:

:rofl:

Det såg vi inte minst i Segersjö i en av dom vanliga hoppklasserna där en ryttare och häst stod på näsan efter att ha kraschat i en oxer och fått en bom mellan frambenen.

Efter vad jag hörde så var det en livsfarlig orkester på plats som spelade JÄTTEHÖGT. Klart man måste tagga till då om man är ft-häst! :)

Efter vad jag hörde så var det en livsfarlig orkester på plats som spelade JÄTTEHÖGT. Klart man måste tagga till då om man är ft-häst! :)

Ha ha den såg jag när jag skulle åka hem, jag tänkte stackarna som skall stå på den prisutdelningen :D

I Norge var det ett par gubbar med blåsinstrument och flaggor som red in med ekipagen, 2st först och 2 st sist och något ärevarv fick det absolut inte bli utan hästarna fick skritta ut..
Gubbarna hade väl trillat av och brutit både det ena och det andra annars :rofl:

Ha ha, ja vilken gangster på prisutdelningen! Jag satt och gapade framför TVn på kvällen när jag såg filmen! Han som brukar vara så cool. :D

mm och när de väl var utanför så kom det ett ynkligt "Lotta hjälp mej" men det dröjde innan hon kom nära :rofl:
Krister fångade det på bild :)

japp och säkerheten var viktig :confused:

det fick bara vara 6 med - uselt :mad:

sen plockade man in extra hästar för extra priser :crazy:

de kunde kommit för sej - inte kul för de som var placerade och inte fick vara med

mm och när de väl var utanför så kom det ett ynkligt "Lotta hjälp mej" men det dröjde innan hon kom nära :rofl:
Krister fångade det på bild :)

Jag har allt på film! Delar kommer att vara med på min och Nickes hemsida! :angel:
Vad tycker du om att jag funderar på att ta med Ns svar på kommentaren/frågan om att M.P inte ville vara med? :rofl:

Bilder från ** terräng dyker upp så fort jag hinner.

Här kommer de:
http://www.pixbox.se/alb_show_id903200_page0.html och http://www.pixbox.se/alb_show_id903255_page0.html

Tack alla :bow:
Hästen har traskat runt i hagen idag a la gångtävlarstil och den 10 år yngre hästen är uuurtråkig. Såren har redan fått skorpa.
Jag har skött utsläppet av 17 hästar i morse och har gjort det mesta i stallet så bara prinskorvarna till fingrar svullnar ner så klarar jag mig bra.

Fallet finns på film.

Usch din stackare! Du ska ligga på soffan och käka praliner och köra med alla i din omgivning! Inte slita med 17 hästar! :eek:

Hoppas du blir hel snarast. Fina bilder du tagit! :)

Vilka fina bilder du tar :bow: Jisses vad det var roligt att rida terräng, man får verkligen tillbaka känslan när man ser dina bilder :love:

I videokameran i vårat vardagsrum ;)
Känns lite osmakligt att lägga upp den och med tanke på att expressen snokar vill jag inte att den ska hamna i fel händer.

:D

23400346.jpg

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Philippa Magnusson är ny landslagsledare för ungdomar i fälttävlan. Med en gedigen bakgrund inom ridsporten ser hon fram emot att bidra...
Svar
0
· Visningar
32
Senast: Gunnar
·
Hästvård Inspirerad av bukes tråd kring Atletix-dupe hade det varit kul med en tråd för hemmagjorda hästvårdsprodukter. Och jag kunde inte hitta...
2
Svar
30
· Visningar
1 590
Senast: EZMK
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del...
2
Svar
24
· Visningar
693
Hemmet Är på gång med att försöka bygga om mitt kök, och funderar mycket på hur jag borde göra kring spis/ugn. Köper jag en klassisk spis, är...
2 3
Svar
40
· Visningar
995
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Uppdateringstråd 30