Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nyfiken, och kanske lite dum, fråga. Men vad har en hovlera för? Typ strålröta?Så, då har jag gjort min beställning på råvaror till egen hovlera.
Det blir en blandning av:
- Kaolinlera
- Eukalyptus
- Tea Tree
- Pepparmynta
Kommer lukta fräscht om inget annat
Nyfiken, och kanske lite dum, fråga. Men vad har en hovlera för? Typ strålröta?
Inte dum fråga alla, använder det till lite allt möjligt men bl.a för att motverka röta. Har lite lindrev och lera ifall man får något hålrum också. Sen tycker jag sula och hovvägg blir allmänt starkare av detNyfiken, och kanske lite dum, fråga. Men vad har en hovlera för? Typ strålröta?
Tack för svar @skiesabove och @EZMK ! Låter definitivt något som jag vill prova på mina ena som jag aldrig fått ordning på strålen på. De var helt typ sönderfrätta när han kom till mig och även om de blivit bättre är de definitivt inte friska.
Älska artimud och hoofstuffInte dum fråga alla, använder det till lite allt möjligt men bl.a för att motverka röta. Har lite lindrev och lera ifall man får något hålrum också. Sen tycker jag sula och hovvägg blir allmänt starkare av det
Köpte hela kittet på Organic Makers, och den kom i pulverformVar köpte du kaolinleran? Var den i pulverform?