Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men är det inte dags att ta upp den här geografilektionen igen?
Vart börjar Norrland? Det verkar börja 200 meter söder om Lernacken om man ska tolka allas inlägg här.
Murray är ok, hon dyker säkert upp här ikväll eller i morgon & berättar mer själv.
men vad är det för fel på dig människa?!
Jag tyckte du gjorde det bästa programmet jag såg under lördagen.
Om jag kunde rida en hundradel av det du kan hade jag varit i himmeln.
DAGENS BÄSTA TRAV säger experten från åhörarplats.
Murray är ok, hon dyker säkert upp här ikväll eller i morgon & berättar mer själv.
Blir en snabbis (så snabbt det går att skriva med en hand vill säga).
Jag mår så bra jag bara kan efter omständigheterna. Inget brutet på röngten men kan inte utesluta båtbensfraktur därav gips i 2 veckor innan ny röngten. Har ont såklart och svullnaden gör att jag har svårt att röra fingrarna men stod jag ut utan smärtlindring hela tiden igår gör jag det nu också. I övrigt helt oskadd. Hästen har lite skrapsår, lätt svullnad på ena framknäet och markerar lite granna men är väldigt pigg och glad (lite för pigg kan jag säga). Vet. kommer av annan orsak imorgon men jag tror att han är OK snart igen. Själv har jag inte gett upp hoppet om att tävla unghästen i helgen.
Bilder från ** terräng dyker upp så fort jag hinner.
Fö kan jag berätta att hästen min var helt fantastiskt fin innan. Jag följde min plan hela vägen och han löste alla svårigheter precis som jag önskade, och det enkelt.
Kl 23.30 fick jag ett samtal från en man som presenterade sig såhär: "Hej, jag ringer från expressen och vi har hemska bilder på dig"
"Är du allvarligt skadad? Medvetslös? Inte ens lite?" Gamar!!
Lite motvikt till dina hemska bilder på oss som sagt jag skulle valt tränset när jag inte hittade hans egen kandarstång
snott från nepita
På väg ut i terrängen
http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_29/23370000-23379999/640x480/23375476.jpg?0
Dessutom kan bl a Novali se att jag ser precis ut som för 4 år sedan förutom att jag nu behöver banta minst 7kg
Då...
http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_24/19910000-19919999/640x480/19912220.jpg?0