Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har mest tråkigt ikväll Påbörjade nyss (återigen) projekt klickerträna katt Vet bara inte riktigt hur jag ska göra eftersom jag har två stycken och båda är hemskt intresserade av godiset Skulle vilja träna dem en och en.
Jag hittade en bok att läsa, men jag känner mig lite manshatig, och då är kanske varulvsbok inte det bästa, de är alltid så pissiga innan de vänder och hjältinnan rules the world.
Hahaha, stackare! Jag har typ mängder av True Blood och Girls att se om jag varit hemma, men nu är jag på jobbet så det funkar inte.
zass - ja du vet när man läst typ åtta miljoner gånger för många på Aftonbladet om kvinnor som våldtas och mördas av män, och sedan tänker lite på patriarkatet, så manshatig. Hahah, men då kommer jag inte fatta något. Just nu letar hon iaf efter en självförsvarskurs, så det verkar redan bli bättre!
zass - jag tycker att du är fager! Och ja, jag typ hatar hela världen just nu känns det som, sedan känner jag att överdriver, sedan hatar jag världen igen.
Jag läser Kitty and the midnight hour av Carrie Vaughn. Verkar bra än så länge. Blir nog ännu bättre när hon börjar kicka ass på männen runt henne!
Hej på er!
Här har man avverkat ännu jobbvecka och är hemma igen!
Funderar på hur man ska tänka med bonde, om man ska bo nära jobbet eller inte och hur mycket pengar man ska lägga på boende. Är lite för mycket förändringar nu.
Hästmänniskan Oj, de ic jag mött har främst varit just i verksamhet och imp Irland. Inte en enda av dem hade minsta tendens att sticka/dra. Inte hårda...