OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Jag har mest tråkigt ikväll :p Påbörjade nyss (återigen) projekt klickerträna katt :D Vet bara inte riktigt hur jag ska göra eftersom jag har två stycken och båda är hemskt intresserade av godiset ;) Skulle vilja träna dem en och en.

Vad spelar du? :)

Kan du inte ha dem i olika rum under tiden du tränar då?

Spelar Land of fire just nu LOF :)

Missel: Tvätta ja, det skulle behövas här också.
Men det får vänta till i morgon ;)

Hej Mammas:)

Buhu jag har ont i ryggen!

Tack, eller nåt! :D

Hej Mirre! :D

Jag hittade en bok att läsa, men jag känner mig lite manshatig, och då är kanske varulvsbok inte det bästa, de är alltid så pissiga innan de vänder och hjältinnan rules the world. ;)

Funderar på det, vi får se. Ska konsultera min vän som är bra på klickerträning :D

Jobbigt med ryggont :(

Hahaha, stackare! ;) Jag har typ mängder av True Blood och Girls att se om jag varit hemma, men nu är jag på jobbet så det funkar inte. :p

zass - ja du vet när man läst typ åtta miljoner gånger för många på Aftonbladet om kvinnor som våldtas och mördas av män, och sedan tänker lite på patriarkatet, så manshatig. :p Hahah, men då kommer jag inte fatta något. Just nu letar hon iaf efter en självförsvarskurs, så det verkar redan bli bättre! :D

Samma ställe som jag länkade via fb:p

kl
Gjort min första tenta, sett på bio och käkat hämtmat. Väntar på att sambon ska överge tv och komma till sängen så jag får sova:p

Lite sådär stadiet innan man blivit uppgiven, menar du? :p Way to go, hjältetjejen i boken! Vad läser du?

Det här gör jag just nu:
1379946_10151734366391297_1288686817_n.jpg

Hur tråkigt har man när man börjar knäppa bilder på sig själv och katten?! :rofl:

(ber om ursäkt för min ej så fagra uppsyn, jag hade som synes en fluffig tingest i knät som krävde uppmärksamhet :D)

Åh, kändes tentan bra? :D

zass - jag tycker att du är fager! :D Och ja, jag typ hatar hela världen just nu känns det som, sedan känner jag att överdriver, sedan hatar jag världen igen. :p

Jag läser Kitty and the midnight hour av Carrie Vaughn. Verkar bra än så länge. :D Blir nog ännu bättre när hon börjar kicka ass på männen runt henne! :D

Hahaha, jag kopplar av någon anledning "fager" --> "Legolas i Sagan om ringen"?? O_o

Never heard of! Hoppas hon kickar lite ass så du får lite manshat tillfredsställt :D

Hej på er!
Här har man avverkat ännu jobbvecka och är hemma igen!

Funderar på hur man ska tänka med bonde, om man ska bo nära jobbet eller inte och hur mycket pengar man ska lägga på boende. Är lite för mycket förändringar nu.;)

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 014
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka