OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Stad? Här ska det flyttas ut på landet i Dalsland.:nailbiting: Kommer få lappsjukan, speciellt eftersom jag kommer jobba själv med.

Och jag börjar imorgon. :nailbiting:

Nej men gud så spännande! Det kommer gå bra ska du se :)

Du kan alltid ta jobbet och ha det ett år eller så för erfarenheten och så söker du dig till nån lite peppigare stad efter det :)

Det är lite så jag känner, är inget jobb jag vill ha resten av livet. Men det gör att jag kommer att få erfarenhet för att kunna få andra jobb!

Ska rita betongelement för produktion i Högsäter. Behövs mer info? :p Alltså rätt i radioskuggan. :( Kommer inte kunna hänga med er på vardagarna. :(

Senast ändrad:

Ja, och det är ju alldeles fantastiskt! Och du kommer tjäna pengar, hurra :bump: :bump:

WOW! Fantastiskt! Grattis!!:banana:
Rita betongelement? Låter skitsvårt ju!

kl

Jag är numera student! Tjoho! Fick resultatet idag!:D:bump: Är överlycklig!

Grattis, spännande! :D Det ger ju erfarenhet om inte annat, så kanske du kan vara mer kräsen med plats senare om du inte trivs. Dalsland behöver dock inte vara sååå hemskt, jag har ju själv bott där, helt frivilligt dessutom! ;)

Nu har jag hittat vad jag ska köpa till sambon, gäller bara att få handavtryck av sonen... Det blir inte lätt!

Senast ändrad:

Grattis! Dalsland må vara världens ena ände, men det är fint där! Högsäter är ju inte sååå avsides ändå, finns bra mycket värre ställen.
Hade gärna flyttat till Dalslandsskogarna om jag fick jobb. :)

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 019
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka