OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Duktig!
Jag skulle behöva köpa julklapp till sambon i oktober, men är så svårt att veta vad!
Jag skulle gärna gett honom något fint (sen kan han få en praktisk sak med som han vill ha) men vad det fina skulle vara är oklart.

Han avskyr smycken annars hade det varit något och klocka har han. Sen tar min fantasi slut!

Som tur var, så visste jag vad han ville ha! Nu hoppas jag bara att han inte hinner köpa det under helgen. Men det tror jag inte:)
Han fyller ju år på tisdag och paketet ska anlända senast på måndag!:)

Skulle bara vara snöpligt om han kommer på söndag och menar på att "jag har beställt det där nu, som jag har velat ha!":p

Måste hitta nåt om sambon också, fast han fyller i dec så har lite tid på mig.
Men vad vet jag inte.

Det är svårt att hitta presenter till sambos tycker jag!

kl
Happ, inställt jobb ikväll så jag är visst ledig :) Gav mig lite mer tid till diverse saker på att göra-listan.

Hade man råd så :p

Vill ha tag i ps2 dock, så jag kan spela Kingdom Hearts 1och 2.

Vistaprint har fotoprodukter av olika slag.
Har beställt en fotobok därifrån en gång, två muggar också.
Kanske något sånt med bild på mini.

kl

Jag sumpade mitt bröd. Det blev inte alls som jag ville för att jag blev totalt "abgelenkt" och stressad!:arghh:

Ja:( Jag ska göra om det imorgon!

Har ni så kallt???!!!
Jag har redan glömt bort hur hösten/vintern är i Sverige:o

Det har varit minusgrader ett par dagar nu, men var lite varmare idag.
Hoppas det gick bättre med brödet idag
Tittar på ett program om rodeo på horse1, var en kille som fick en kraftig spark rätt i huvudet. :crazy: Aj!

Ja jag gillar det, då kan jag gå i långbyxor utan att någon tycker det är konstigt ;)
Var en del som tyckte jag var lite knäpp i somras som gick i jeans när det var så varmt :p

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 019
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka