OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Åh din stackare, vad tråkigt :( Hoppas det är nåt som ger med dig snart så du slipper vara ledsen mera :/

Angående maten: Ät bara lätt snäll mat tills du får tillbaka matlusten. Försök peta i dig nåt var tredje timme, även om det bara är lite youghurt eller frukt. Håll magen igång, annars är det svårare att äta igen sen.

Stor kram från mig!

Säg till om du vill hitta på nåt nån gång!

Säger som de andra, försök äta typ mackor i alla fall!

Grattis!

Sitter hos svärisarna nu, funderar på om det blir munchkinspel med sambons bröder ikväll eller ej.

kl
Mini bestämde sig för att pröva pilates (som jag har haft ett för långt uppbrott ifrån) med mig idag, stor humor!
Han förstod inte riktigt grejen men kunde sympati flaxa med armarna med mig iallafall:p

kl

Jag ser fram emot att träffa en kompis imorgon!:D Och att få mysa med hästarna igen! Har inte klappat häst på 3 veckor:cry:

Ja jag längtar:D

kl

Varför känner jag mig fet som en jävla flodhäst?! Jag förstår inte!

Låter härligt! Jag har pratat med min gamla roomie/bästa vän i 1, 5 timme idag. Saknar!

kl
Jag viiiiiiiill inte plugga!!!
Men tenta om två veckor, men jag vill inte!

Har iallafall tagit mig i kragen och ringt chefen och bett om att få byta jobbställe.

kl

Ska va på skolan för en föreläsning hela dagen imorgon... Har ni nå tips på nått enkelt att äta så man inte blir alltför hungrig. Vi kommer ju få äta lunch men jag brukar alltid bli så hungrig på fömiddan innan lunch.

Jag har världens roligaste föreläsare! Han är helt underbar! Iiih, vill läsa mer kurser där han är kursansvarig :D:D

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 067
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden

Hund, Katt, Andra Djur