OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

:eek: men herregud!
Var en häst i programmet som bockade så den bokstavligen flög runt och rätt ner på ryggen :crazy: Såg fruktansvärt ut!
Tror jag ska titta på något annat :crazy:

På vilket sätt intressant?:D

kl

Nam, nam, nam! Mitt surdegsbröd ska ligga och gotta till sig till imorgon bitti! Då ska det bakas!

Här samlar vi bonuspoäng minsann! Jag har köpt jäst och morötter i typ tisdags, men fortfarande inte fått tummen ur att baka morotsbröd. Får bli hästgodis istället :p

Puh, nu har jag lyssnat på fågelljud och försökt artbestämma, tittar på massor med bilder och försökt artbestämma och skrivit 6 tentor (såna där flervals-grejer). Bra jobbat för en lördagkväll!
Det är sånt man gör när gubben är på fest.

När är fulla bönder inte intressant? Lägg sen till att alla har en relation till min sambo på något sätt, jag presenterade mig som"Kethets, ihop med kethets sambo" Ibland skippar jag mitt namn och sa bara hans:p

Tja, fruktansvärt? ;)
Jag och min tjejkompis anser inte att kvällens lycka består utav hur mycket sprit man får i sig, som tyvärr många andra gör.

kl
Vilken jävla dag! Gå upp kl 6, har iallafall börjat nyktra till. Inser att mini nog har urinvägsinfektion och får spendera över 6,5 timme för att få urinprov eftersom mini har slutat kissa då det ger ont.
Och får tillbaka ett jävla negativt svar!!!
Så odling måste tas och vi får svar på onsdag... Tills dess kommer inte mini kunna kissa om det nu inte magiskt går över.
Han kan självklart inte gå på dagis förrän tidigast Onsdag och jag har tenta om mindre än två veckor och en rapport och skriva.

Dessutom blev jag förkyld igår:banghead:

Stackars Mini! :(

Kl
Blir tokig på Fröken Kattunge. Hon käkar upp mina taklökar (blommor) och sprätter ut mossan...

KL

Gaaah blir tokig på mini, han vaknade och var blöt och nu bara totalvägrar han och somna om. Han är ju trött, kan han inte bara lägga sig då?
Soooov människa!

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 019
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka