Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
men herregud!
Var en häst i programmet som bockade så den bokstavligen flög runt och rätt ner på ryggen Såg fruktansvärt ut!
Tror jag ska titta på något annat
Här samlar vi bonuspoäng minsann! Jag har köpt jäst och morötter i typ tisdags, men fortfarande inte fått tummen ur att baka morotsbröd. Får bli hästgodis istället
Puh, nu har jag lyssnat på fågelljud och försökt artbestämma, tittar på massor med bilder och försökt artbestämma och skrivit 6 tentor (såna där flervals-grejer). Bra jobbat för en lördagkväll!
Det är sånt man gör när gubben är på fest.
När är fulla bönder inte intressant? Lägg sen till att alla har en relation till min sambo på något sätt, jag presenterade mig som"Kethets, ihop med kethets sambo" Ibland skippar jag mitt namn och sa bara hans
Tja, fruktansvärt?
Jag och min tjejkompis anser inte att kvällens lycka består utav hur mycket sprit man får i sig, som tyvärr många andra gör.
kl
Vilken jävla dag! Gå upp kl 6, har iallafall börjat nyktra till. Inser att mini nog har urinvägsinfektion och får spendera över 6,5 timme för att få urinprov eftersom mini har slutat kissa då det ger ont.
Och får tillbaka ett jävla negativt svar!!!
Så odling måste tas och vi får svar på onsdag... Tills dess kommer inte mini kunna kissa om det nu inte magiskt går över.
Han kan självklart inte gå på dagis förrän tidigast Onsdag och jag har tenta om mindre än två veckor och en rapport och skriva.
Gaaah blir tokig på mini, han vaknade och var blöt och nu bara totalvägrar han och somna om. Han är ju trött, kan han inte bara lägga sig då?
Soooov människa!
Hundavel & Ras När jag letade ras nu för ett tag sedan läste jag ett antal hundrasböcker från början till slut och skrev ner alla raser jag var nyfiken...
Ekonomi & Juridik Min klippning och fetning.
Jag har haft en häst försäkrad hos Agria. Jag tog över hans försäkring (och uppgraderade den), och han var...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.