OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Tack! Det kanske inte blir så dumt till slut, men skulle ju hemskt gärna vilja flytta till Göteborg. Men är ju ung än.;) Men snart drömmer jag väl drömmar om plattbärlag.:angel:

Så ska bara bonde och att få ner hästen fixas.

kl

Sambon och jag har röjt upp hela trädgården! Det blev så himla bra!!

Kolla vad jag hittade ^^
Nästan synd att det bara finns i barnstorlek :D
86-2845.jpg

Vad fint! Undra om sambon hade blivit glad för ett sådant set till vår säng i julklapp?

(nej)

kl
Nu försöker jag lägga en sparkande mini med lättare hjärnskakning. Fick diagnosen efter mindre än en timme på akuten! Stort gilla till Karlstads sjukhus.
Han lyckades ramla från sin stol vid lunch och fick ont och illamående just innan 6 timmar hade gått så kändes bäst att åka in.

Men det allra bästa med mitt barn är att han aldrig har så roligt som på en vårdinrättning.
Idag satt han mitt i korridoren och stirrade på de som låg i rummet bredvid, så spännande!

Ja, fast han ramlade dubbelt sin längd med.
Men han är inte särskilt brydd nu, gav upp läggande så jag fick käka en 4 timmar försenad middag istället

Visst var det, jättecharmigt ju :)

Oj stackars mini, men skönt att ni fick hjälp snabbt.

Det är lite otåligt, nervöst och rastlöst här idag.
Är en kusin till grabbarna på väg :) De har varit igång nu sedan 01.30 i natt och vi har hört nåt än. Tycker synd om föräldrarna och känner mig nästan lite bortskämd med snabba förlossningar.

Nu blev jag sugen att ta på mig värsta vackra gamla klänningen och gå ut i skogen och fota vackra bilder!:love:

Hej :)

Kethes: Jättefin klänning verkligen!

Vad gör ni ikväll?
Själv sitter jag och spelar lite, ska skicka efter lite kläder till ungarna om en stund tänkte jag.

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 019
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka