OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Spännande :p Min huligan har lärt sig att 1) Stjäla disksvampar från diskbänken och 2) Öppna dörrar :eek: Me not so happy.

Tur att de är söta de små liven :D

Ja, du ser ju ut exakt som honom såatte.... :D :D :D

Haha, hoppas jag med. Fanns att ladda ner från nätet som e-bok, om du blir sugen. ;)

Nära jobbet tänker jag, eller så att det är assmidigt och går fort att ta sig. Om det inte är så att du absolut inte vill bo i just områdena nära jobbet av någon anledning. Men visst har du flyttat för jobbet? Isf har du inte så mycket annat som påverkar, lika bra att "boa in dig" nära jobbet så du slipper åka så jättemycket för att du sedan inte vill flytta för att du trivs i området med ledsnar på att pendla? :)

Stämmer att jag har flyttat för jobbet. Var igår och kollade på två lägenheter var av den ena var 250m från jobbet, känns ganska bekvämt.

Om lägenheten var ok och området verkar lockande skulle jag ta den om inget annat som kändes viktigt vägde över för den andra lägenheten. Att ha nära till jobbet är assmidigt! Jag har fem minuter med bil och det är verkligen jätteskönt att inte behöva lägga en massa tid och pengar på att resa. :)

Lägenheten kanske var i lite slitnaste laget. Området går inte att göra så mycket åt, ena eller andra samhället, båda mitt ute på landet.

Vi hade frost i morse, nu är det plusgrader dock.

Fy fan vilken dag.
Mini spydde över sig, bordet och mig mitt i frukosten.
Stora sonen har varit rent elak mot mig sedan han kom hem igår, till slut kröp det fram att hans farmor säger åt honom att göra så, fick veta att sambons familj har planerat hans 30årspresent. Fixat biljetter och allting (hockeymatch)
och ingen har sagt ett ljud till mig.

Känner mig verkligen mycket värd idag :(

Men det är ändå Sverige! Nåja. Hösten måste ju även inta Tyskland någon gång.
Fast jag tycker att det är mysigt, fast ovant:D

kl

Tryckt i mig 5 nybakade bullar:o Tjockis.se!

edit: Alltså hemsidan tjockis.se har inget med det att göra. Visste inte ens att den fanns:rofl:

Haha jag var också tvungen att kolla om det fanns ju:rofl:

Gaaaah, fastnade jag framför idiot.se!

KL
Jag skulle powernappa och precis då ringer det på dörren :rage: Ännu mer rage över att när jag öppnade stod det ingen där och sen kunde jag inte somna på nytt:rage:

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 014
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka