Tomas heter han , hat en matchobild på sin nakna tatuerade överkropp på Facebooks profilbild .Är det han mannen igen med sin Pocket kennel?
Lite svårt att minnas vad han heter. Blir kanske svårt för dig att svara på det då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tomas heter han , hat en matchobild på sin nakna tatuerade överkropp på Facebooks profilbild .Är det han mannen igen med sin Pocket kennel?
Lite svårt att minnas vad han heter. Blir kanske svårt för dig att svara på det då.
Tomas heter han , hat en matchobild på sin nakna tatuerade överkropp på Facebooks profilbild .
Tomas heter han , hat en matchobild på sin nakna tatuerade överkropp på Facebooks profilbild .
@FrauleinLeo @Voff 6 månader gammal när hon blev parad, helt galet. Med familjens Vita Herdehund också..
Pratar med den som gav mig informationen, en anmälan kommer att skickas in. Tydligen är det även brist på både rastningar och vatten i hemmet, en av katterna är full med mask och familjen skyller på att de inte har råd att avmaska.
Valparna lär varken bli vaccinerade eller avmaskade..
Jag köper enJag har ju en träningskompis med pudeltikar - tänkte att doberdoodle vore något?
Allergivänliga vakthundar vill väl alla ha?
Toppen. Du kan börja med att swisha 5000 i bokningsavgift!Jag köper en
Helt allvarligt. Gammal i gamet-uppfödare dessutom. Har akitas och shibor. Känns lite som den där gamla skrönan om att akvariefiskar inte växer om man har dem i ett tillräckligt litet akvarium. Stoppa hunden i en bur så blir den fyrkantig och fin? XD
Tror jag bara sade något om att joråsåattmenmammanhadejuocksålångaben?
Sedan har vi inte varit i kontakt.
Skulle du kunna skicka PM med uppfödarens namn?
Mig med! Är också lite nyfiken på vart din Shiba kommer ifrånSkulle du kunna skicka PM med uppfödarens namn?
stabil i psyket, lite reserverad till nya människor så som rasstandarden är men får han lukta så älskar han alla efter 2 sekunder.
Drar alltid öronen åt mig när folk använder ordet "psyke". Är nästan uteslutande oseriösa människor som avlar som använder det ordet..Såg en till-salu annons på FB för aussie, dels var det olika pris (merle kostade mer än "vanlig" färg) och sen så frågade någon om hur föräldrarna var. En person svarade såhär om pappan:
Känns som folk inte ens vet vad reserverad betyder.
Drar alltid öronen åt mig när folk använder ordet "psyke". Är nästan uteslutande oseriösa människor som avlar som använder det ordet..
Och nej, väldigt få vet vad reserverad är (eller så struntar de i det). Jag skulle gärna se att ordet byttes ut mot "neutralt ointresserad".
Kan också hälsa att det är en oseriös kull. Varken valpar eller föräldrar är reggade i SKK.
Sa dom det`?
Suck, finns det verkligen en marknad för oreg aussies?Japp, två gånger till och med. Skrevs av den dom la upp annonsen.
Tyvärr ja, och jag gissar att det till 99% är pga att man kan få fram merle och blå ögon.Suck, finns det verkligen en marknad för oreg aussies?
Eller att man avlar fram brukshundar som inte får tävla bruks.Tyvärr ja, och jag gissar att det till 99% är pga att man kan få fram merle och blå ögon.
Avskyr tanken på merle i okunniga människors händer
Ja det är så klart dåligt, men det är inte värre än faktumet att folk kan "råka" föda fram blinda, döva eller rent av missbildade valpar pga okunskap.Eller att man avlar fram brukshundar som inte får tävla bruks.