Ingen som slå till och köpa en Rottweiler/Australian Shepherd/Dogo Argentino/Schäfer-valp för 8500?
Lämpar sig dessutom för bruksarbete enligt annonsen
Man får ju mycket för pengarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen som slå till och köpa en Rottweiler/Australian Shepherd/Dogo Argentino/Schäfer-valp för 8500?
Lämpar sig dessutom för bruksarbete enligt annonsen
Ojdå, då är nog barnet VÄLDIGT allergiskt eftersom raserna i hunden ärhttps://www.blocket.se/vasterbotten/Blandras_78055369.htm?ca=1_9&w=2
kan man utveckla allergi enbart mot stora blandraser
Jag hade nog också blivit akut allergisk om jag hade en så stor hund med den soppan av raserhttps://www.blocket.se/vasterbotten/Blandras_78055369.htm?ca=1_9&w=2
Fast den ser fin ut så den hittar nog ett nytt hem - till nästa gång den hamnar på BlocketJag hade nog också blivit akut allergisk om jag hade en så stor hund med den soppan av raser
Jag hade nog också blivit akut allergisk om jag hade en så stor hund med den soppan av raser
Fy fasen. Att folk kan vara så empatilösaJag blir så ledsen. En bekant har köpt mops. Nosrynkan är lika stor som näsborrarna är små. Den stackars 8 veckors valpen låter redan när den andas och den andas med bukpress. När ska detta ändras. De som lider är ju hundarna.
Hade jag inte haft några större ambitioner för träning och tävling hade han kunnat få flytta hit! Passat bra som gårdsvar tror jag...Fast den ser fin ut så den hittar nog ett nytt hem - till nästa gång den hamnar på Blocket
Sannolikt! En fjäril kommer inte att kunna passera utan att övervakning.Hade jag inte haft några större ambitioner för träning och tävling hade han kunnat få flytta hit! Passat bra som gårdsvar tror jag...
PerfektSannolikt! En fjäril kommer inte att kunna passera utan att övervakning.
Suck!Ytterligare en fantastisk ny ras har dykt upp: havvasheltie!
Uppfödaren (uppfinnaren) skriver på sin hemsida: "Ska man göra jämförelser så mår alla djurarter bättre av genetisk uppblandning." och "Arthur är en renrasig Shetland Sheepdog som är pappa till alla Havvasheltie."
11000 för en valp??Ytterligare en fantastisk ny ras har dykt upp: havvasheltie!
Uppfödaren (uppfinnaren) skriver på sin hemsida: "Ska man göra jämförelser så mår alla djurarter bättre av genetisk uppblandning." och "Arthur är en renrasig Shetland Sheepdog som är pappa till alla Havvasheltie."
https://www.blocket.se/vasterbotten/Blandras_78055369.htm?ca=1_9&w=2
Tänk om folk kunde lära sig någon gång Och uppfödarna var lite mer måna om att andningen SKA vara i alla fall ok.Jag blir så ledsen. En bekant har köpt mops. Nosrynkan är lika stor som näsborrarna är små. Den stackars 8 veckors valpen låter redan när den andas och den andas med bukpress. När ska detta ändras. De som lider är ju hundarna.
Den här köparens föräldrar har en engelsk bulldog så de är väl rätt hemmablinda är jag rädd.Tänk om folk kunde lära sig någon gång Och uppfödarna var lite mer måna om att andningen SKA vara i alla fall ok.
Jag blir så ledsen. En bekant har köpt mops. Nosrynkan är lika stor som näsborrarna är små. Den stackars 8 veckors valpen låter redan när den andas och den andas med bukpress. När ska detta ändras. De som lider är ju hundarna.
De är ju små, fluffiga och har ett fräsigt namn. 11 000 är billigt!11000 för en valp??