Oseriös avel, fortsättning.

Aha, det visste jag faktiskt inte. Men ja, den här är boskapsvaktare, med skarpt temperament och vaksam mot främlingar, enligt beskrivningen.
Ja absolut, jag invänder inte mot att det verkar vara en synnerligen korkad annons (och blandning), jag är som sagt bara road av alla dessa andra ovtjarkor som vandrar omkring bland oss. :D

Nån Poohistoria på 10 v omplaceras pga allergi.
15 000:- vill man ha eftersom man gett 20 000:-.

Ännu en stackare som gått på bluffen om allergiväniga Poohundar och där givetvis inte uppfödaren tar tillbaka en VALP.
Sånt här får det att puttra i mina ådror för det är ren och skär pengaavel när man inte kan ta tillbaka en valp efter 2 veckor :rage:

Senast ändrad av en moderator:
Jag är ju en idiot så jag googlade shar pei x tax och de såg inte helt off ut men det här...

cocker-pei.jpg

Shar pei x cocker spaniel :cry: :cry:

Nån Poohistoria på 10 v omplaceras pga allergi.
15 000:- vill man ha eftersom man gett 20 000:-.

Ännu en stackare som gått på bluffen om allergiväniga Poohundar och där givetvis inte uppfödaren tar tillbaka en VALP.
Sånt här får det att puttra i mina ådror för det är ren och skär pengaavel när man inte kan ta tillbaka en valp efter 2 veckor :rage:
Eller så är det en dålig historia för att man förköpt sig och inte kan visa upp ett läkarintyg på allergin så "uppfödaren" är villig att köpa tillbaka den.

Eller så är det en dålig historia för att man förköpt sig och inte kan visa upp ett läkarintyg på allergin så "uppfödaren" är villig att köpa tillbaka den.
Tror inte det. En vän till mig hade delat annonsen på fejan. Det var en vän till henne.

Eftersom Poo-avlarna stenhårt marknadsför sin hundar som allergivänliga så är det nog många som hett önskat hund som går på detta.
Min bror älskar verkligen hundar och vill ha hund men han skulle troligtvis inte fixa en Poo eller nått annat heller, men han ser också nyktert på det.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 050
Senast: mamman
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 484
Senast: ildiko
·
  • Artikel Artikel
Radannons Hello everyone, this is not a fully related topic, but I hope you can help me. I'm a student of "Equine Sports and Business" from the...
Svar
0
· Visningar
453
Senast: Ponsa
·
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 262
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025