OBS frambensställningen
Ja, de är ju inte vettigt ihopkomna men den där cockermixen var värre. Den var ju inte ens fulsöt, bara ful
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OBS frambensställningen
OBS frambensställningen
Vidrigt... Och jag hittade något som gör det hela ännu värre:Jag är ju en idiot så jag googlade shar pei x tax och de såg inte helt off ut men det här...
Shar pei x cocker spaniel
Vad i helv****e
Är det photoshop
Vidrigt... Och jag hittade något som gör det hela ännu värre:
https://www.hant.se/16-galet-gulliga-blandrashundar-du-inte-visste-fanns/
Hur man kan anse att den hunden är söt är ju totalt obegripligt för mig. Att på det dessutom tro att den skulle vara friskare än en välavlad renras..?
Hur man kan anse att den hunden är söt är ju totalt obegripligt för mig. Att på det dessutom tro att den skulle vara friskare än en välavlad renras..?
Jag orkar inte....
Det är tur jag lider av lågt blodtryck.
Samma här så nu är jag väl uppe på normalt
Men det är ju där "självbevarelsedriften" kommer in. Hunden duckar och återgår till arbetet. Den sticker ju inte 15 meter från flocken? Korna är ju det enda stora som en heeler ska passa sig för.
Klart att jag gärna ser att våra hundar passar sig för saker, oavsett storlek. Men Lasse springer utan problem bredvid vår 14 ton stora grävmaskin. Han sticker inte 15 meter ifrån den när den startas. Han har nog aldrig stuckit 15 meter från något alls, som en form av reaktion. Jag kanske har en väldigt otypisk heeler.
Jag är ju en idiot så jag googlade shar pei x tax och de såg inte helt off ut men det här...
Shar pei x cocker spaniel
Jag visste att den såg ut som något jag kände igen, det tog bara ett tag innan jag kom på vad.
Jag får nog inte fram vad jag menar, men jag tucker de har ett lite annorlunda sätt att gripa sig an saker som jag uppskattar.
Jag visste att den såg ut som något jag kände igen, det tog bara ett tag innan jag kom på vad.
två balla raser är bättre än en. du behöver inte skaffa en av varje heller.Någon på annat forum söker en Amstaff/Pitbullblandning och jag känner bara, men varför? Ja, jag är generellt negativt inställd till den mesta blandrasaveln men när det dessutom gäller så pass lika raser (som delar ursprung inte allt för långt tillbaka), vad är det man tror ska bli bättre av att blanda dem?
Är de inte "bara" lite avskavda i pälsen då? Lite allergi sådär, eller kanske pga gallergolvet om den lever sådär..Det där var något av det sorgligaste jag sett i blandrasväg!
Vad är det för fel på tassarna?!