Hur ser frambenen ut?Så här tydligen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur ser frambenen ut?Så här tydligen:
Långt ifrån alla "poo-avlare" gör så. Föreningen för Cockerpoo är väldigt tydliga med att det inte finns några garantier för att hundarna blir varken fällfria eller allergivänliga.Tror inte det. En vän till mig hade delat annonsen på fejan. Det var en vän till henne.
Eftersom Poo-avlarna stenhårt marknadsför sin hundar som allergivänliga så är det nog många som hett önskat hund som går på detta.
Min bror älskar verkligen hundar och vill ha hund men han skulle troligtvis inte fixa en Poo eller nått annat heller, men han ser också nyktert på det.
Långt ifrån alla "poo-avlare" gör så. Föreningen för Cockerpoo är väldigt tydliga med att det inte finns några garantier för att hundarna blir varken fällfria eller allergivänliga.
Just sayin´
Ja en del är så ljusa så att dom är masklösa.Just nu på blocket: fropps! För att frallan har ju inte tillräckliga problem med sin trubbnosighet redan utan att man blandar in mops .
På tal om mopsar såg jag för ett tag sedan en annons med påstådda mopsvalpar (påstådda eftersom de saknade svart mask, vet inte om det förekommer i rasen? @dobbis kanske vet?). Även trubbnosade unga valpar tycker jag ändå brukar vara hyfsat lika andra valpar i nospartiet även om det såklart finns små skillnader. Men dessa valpar var verkligen helt extrema, så platta i nosen att de var ordentligt konkava. Redan som under 8 v gamla valpar... vågar inte tänka på hur de kommer ha det som vuxna
Ja en del är så ljusa så att dom är masklösa.
Är dom stamtavle fria?Jag hittade annonsen nu igen, de flesta bilderna är borttagna men det ser ut som att valparna t.o.m. är en ljus variant av recessiv röd (typ som utställningsgolden) och inte sobel som fawnmopsar annars är...
Är dom stamtavle fria?
Är det dom där som skulle vara vita mopsar? Dom är blandraser jaJapp. Så blandras känns kanske mest sannolikt...
Är det dom där som skulle vara vita mopsar? Dom är blandraser ja
Okej om man nu har lyckats med att få en "shäfer,bernesenner o sibirianhusky blandning" att blir en "apporterande fågel hund. Har skjutit hundratals fågel för" varför i hela världen säljer man den då? Jo allergi och tidsbrist... Efter 6 år...
Vi omplacerade iofs vår sista labbe vid 6 år pga allergi. Mitt mögel till lillebror blev då allergisk.
I dag är han väldigt mycket mer allergisk mot just pälsdjur
Han vill bli pappa, förstår du väl!3-årig aussiehane med 1/0 på ED säljes, "ev något billigare med bibehållen avelsrätt".... varför ha en hane med 1 på armbåge i avel!?
Han vill bli pappa, förstår du väl!
Eller vad säger du om att avla på en tik där 2 av 4 syskon röntgats, det syskon utom tiken som röntgats har ED 1 och ändå fått 19 avkommor. 11 av dessa är HD-röntgade, 1 med C, 1 med D och 2 med E. 8 ED-röntgade valpar, 1 med ED 1.3-årig aussiehane med 1/0 på ED säljes, "ev något billigare med bibehållen avelsrätt".... varför ha en hane med 1 på armbåge i avel!?