Ja denna är väl minst katastrof. Drivande och ställande jakthund med outtömlig energi. Alla jägares dröm ju
Du släpper den en gång per jaktsäsong. Har du tur kommer den in igen när jaktsäsongen är över.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja denna är väl minst katastrof. Drivande och ställande jakthund med outtömlig energi. Alla jägares dröm ju
Låter som vanliga slädhundsblandningar, inget konstigt alls om man tävlar och sysslar med slädhundar. De andra korsningarna däremot ..."Vi har sex stycken blandrasvalpar som söker efter ett tryggt hem hos aktiva människor. Föräldrar är en blandning mellan huskey, vinthund och vorsteh blandning."
"Hundar födda 2017-01-08 blandras mellan Grönlandshund och Alaskan Husky."
Tänkte jag inte ens på!Låter som vanliga slädhundsblandningar, inget konstigt alls om man tävlar och sysslar med slädhundar. De andra korsningarna däremot ...
Smidigt om den då har med sig hela säsongens tilldelning också. Bara skjuta av i trädgården så slipper man bli uttråkad och somna på passDu släpper den en gång per jaktsäsong. Har du tur kommer den in igen när jaktsäsongen är över.
Låter som vanliga slädhundsblandningar, inget konstigt alls om man tävlar och sysslar med slädhundar. De andra korsningarna däremot ...
belgisk vallhund x pudel
siberian husky x cocker spaniel
De som känner till den typen av blandningar vet vad det är utan att det skrivs ut och med tanke på hur många som ställer upp i diverse skidtävlingar med hund så är det aktiva vardagsmotionärer som kanske även sysslar med drag som är målgruppen.Tänkte jag inte ens på!
... Vilket iförsig skulle kunna vara för att det inte stod något om drag i annonsen? Står faktiskt inte något alls om föräldrarna eller varför de tagit valpar
Tänker att om man tävlar drag skulle man väl skryta om det..?
Nej jag inte fattat heller hur det går till. Är dock bara glad att de inte får behålla dem.Men alltså.. Pudelkenneln med djurförbud.. Är det någon som vet hur det är möjligt att de får tre veckor på sig att själva hitta hem till sina djur?
Men alltså.. Pudelkenneln med djurförbud.. Är det någon som vet hur det är möjligt att de får tre veckor på sig att själva hitta hem till sina djur?
Föder upp flerfärgade pudlar i Skåne.. guldtackans heter den.Vad är det för kennel? Kan man läsa mer någonstans?
Ganska intressant hur det kan balla ur och gå från GK karantänskennel till djurförbud.Föder upp flerfärgade pudlar i Skåne.. guldtackans heter den.
Finns en fb grupp om det här. Ska jag PMa namnet på den? Där finns LS beslut etc.Vad är det för kennel? Kan man läsa mer någonstans?
De har ju inte haft tillstånd på mååååånga år - eftersom de första kontrollerna från LS handlade om att de ville ha tillstånd för att hålla fler hundar (står still i hjärnan på mig vad det heter)Ganska intressant hur det kan balla ur och gå från GK karantänskennel till djurförbud.
jag vet,men hur ens grundintsällning kan gå från ordning o reda,seriös till djurförbud,då har man ju inte misskött lite grann,utan en hel del.De har ju inte haft tillstånd på mååååånga år - eftersom de första kontrollerna från LS handlade om att de ville ha tillstånd för att hålla fler hundar (står still i hjärnan på mig vad det heter)
Ja det är möjligt. Jag har ingen koll på hur det var förut sas.jag vet,men hur ens grundintsällning kan gå från ordning o reda,seriös till djurförbud,då har man ju inte misskött lite grann,utan en hel del.