Jag med
Skrattade högt i lunchrummet när jag läste det och gubbarna undrade vad som var så kul.
Hur börjar man förklara?
Första frågan är väl om de vet vad Buke är. Vet de det brukar förklaringen bli enklare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med
Skrattade högt i lunchrummet när jag läste det och gubbarna undrade vad som var så kul.
Hur börjar man förklara?
Nja....tror inte någon av dessa män två på 65+ och noll djurintresse är några VIP-BukareFörsta frågan är väl om de vet vad Buke är. Vet de det brukar förklaringen bli enklare
Människan har inte rökt på, hen har fastnat i en LSD tripp, eller någon svampdito.
Man borde ju nästan kunna anmäla till Länsstyrelsen. Hon har brutet BPH och brutet MH. Regnr om någon vill kika: SE55053/2014. Tiken borde ju falla under:
Förbud mot avel med rädda och aggressiva djur
Hundar och katter som är överdrivet rädda eller omotiverat aggressiva får inte användas i avel. Anledningen är att djuren inte mår bra av sådana beteenden och att det finns risk att beteendet överförs till hundvalpen eller kattungen.
Jag översatte beskrivningen:
"Jag tog en syratripp på 60-talet som öppnade mitt sinne och det stängdes aldrig"
Jag tror jag ska ringa - inte för att köpa hund, utan det andra hon har... och uppenbarligen tar...Men röker människan på är det good shit
Jag tror jag ska ringa - inte för att köpa hund, utan det andra hon har... och uppenbarligen tar...
Tänkte till nästa buketräff...
Jag tror jag ska ringa - inte för att köpa hund, utan det andra hon har... och uppenbarligen tar...
Tänkte till nästa buketräff...
Hahaha jaaa jag såg den också och tänker att jag skriver inget, men det kliade SÅ i fingrarna. Såg du den på dsg-sidan på Facebook eller? Ägaren blev ledsen över "påhoppen". Älskar motiveringen till blandningen också, tiken hade fått för dåliga höfter (c) så hon ville "avla bort det".
Har jag aldrig ändå - jag är tidlös...Se till att du inte har någon klocka på dig bara! Då förstör du de goda vibbarna
Jag har provat båda (även tillsammans) och aldrig kännt mig särskilt intelligent. Däremot kändes det starkt som att jag satt i en plastlåda (tänk kokostoppar) med locket på en gång när jag rökt salvia Och i den var jag såklart den intelligentaste varelsen.Människan har inte rökt på, hen har fastnat i en LSD tripp, eller någon svampdito.
Salvia har jag aldrig provat att röka....Jag har provat båda (även tillsammans) och aldrig kännt mig särskilt intelligent. Däremot kändes det starkt som att jag satt i en plastlåda (tänk kokostoppar) med locket på en gång när jag rökt salvia Och i den var jag såklart den intelligentaste varelsen.
(Ungdomssynder...)
Go go go go !!Salvia har jag aldrig provat att röka....
Lär det inte görA.Man undrar ju lite vad människan som avlade fram den där malle x bullterrier kullen gör idag när typ hela kullen dykt upp på blocket, hundstallet och övriga omplaceringsverksamheter... Och om det kommer komma en uppföljare på kullen?
Den finns tyvärr inte kvar men den baserades på en krönika av Dr Åsa (?) angående familjelivs vokabulär om jag kommer ihåg rätt. Hur som så spårade den ut rätt rejält med vidriga uttryck/omskrivningar för olika sex/könsrelaterade saker. @Dentaku ville då stänga in sig i en skrubb och dricka t-röd för tråden gjorde ont i ögonenNu blir jag nyfiken på vad det är för sextråd
Ah, den med myspinne och allt vad det var?Den finns tyvärr inte kvar men den baserades på en krönika av Dr Åsa (?) angående familjelivs vokabulär om jag kommer ihåg rätt. Hur som så spårade den ut rätt rejält med vidriga uttryck/omskrivningar för olika sex/könsrelaterade saker. @Dentaku ville då stänga in sig i en skrubb och dricka t-röd för tråden gjorde ont i ögonen
Blir så himla arg på att folk avlar så vårdslöst. Hur mycket samvete kan man egentligen ha när man avlar fram hundar med så pass förhöjd risk för epilepsi?Blörk. Nu är Australian Shepherd valparna efter föräldradjur med mycket epilepsi i sina linjer födda. Och jag tror knappast att det kommer att berättas för ev. valpköpare om risken med att köpa en valp ifrån den här kullen.
Jag mailade avelsrådet för ett tag sedan och fick svar att de skulle ta upp det på nästa möte i alla fall och att de höll med om att det var extra förhöjd risk att valparna skulle få epilepsi.
Blir så himla arg på att folk avlar så vårdslöst. Hur mycket samvete kan man egentligen ha när man avlar fram hundar med så pass förhöjd risk för epilepsi?