Sssssuck. Nu finns det tydligen "mini golden retriever" också. Kan folk inte bara skaffa mindre hundar istället för att korsa fram "minis" av existerande raser??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är så snygg! Du får mig alltid att vilja skaffa jaktlicens och en Otis när du visar bilder på honom.
Men hallå... Läste du inte om allt du får med! Skålar, foder, leksaker m.m. Och det är redan packat och klart! Det blir som en hund drive-in!Alltså hela den här annonsen är bara... "VA??"
Hur kan man inte veta att man är så pass HYPERALLERGISK mot hund? Och idiotin att valpen efter 6 nätter är "inte alls långt ifrån att bli rumsren!".
Och BIG SURPRISE, en 9 veckors valp tycker att leka är det bästa i världen, och att sova! Sicken unik valp!
Och om inte 9000 för en trevägs-blandrasvalp är tillräckligt lockande, då kanske kravet om uppdateringar efter köp är tillräckligt för att "seal the deal"?
Och såklart är detta ett extremt jobbigt beslut.
Lilla Bella känner ju dessutom igen hennes röst på flera meters avstånd, bara det är väl värt mycket, att den hör.Men hallå... Läste du inte om allt du får med! Skålar, foder, leksaker m.m. Och det är redan packat och klart! Det blir som en hund drive-in!
Sen pratar hon om Otis upptåg och man ångrar sig
Men står man mer än 10 meter bort så tror hon att man är någon annan eller?Lilla Bella känner ju dessutom igen hennes röst på flera meters avstånd, bara det är väl värt mycket, att den hör.
Ja, mina djur är jätteförvånade varje gång de ser att det är jag när de hör mig.Men står man mer än 10 meter bort så tror hon att man är någon annan eller?
Han är så snygg! Du får mig alltid att vilja skaffa jaktlicens och en Otis när du visar bilder på honom.
Sen pratar hon om Otis upptåg och man ångrar sig
Du är nog en av de få på buke som inte skulle bli knäckt av att passa Ammo en längre tidHaha! Äsch, inte ska ni bli avskräckta av en så uppfinningsrik liten herre som Otis
Du är nog en av de få på buke som inte skulle bli knäckt av att passa Ammo en längre tid
Dagens blocket-fynd...
"Izor och Kippy har fått valpar! Världens sötaste små knyten.
Izor är en renrasig samojed, Kippy är en grekisk gudinna vi importerat från Zakynthos."
Varför är det inte krav på att importerade gatuhundar måste vara kastrerade?Dagens blocket-fynd...
Izor är en renrasig samojed, Kippy är en grekisk gudinna vi importerat från Zakynthos."
Håller med! Snacka om att inte ha en aning om vad man för vidare i nästa generation...Varför är det inte krav på att importerade gatuhundar måste vara kastrerade?
Att importera avelsdjur i renrasavel är en sak, och kan motiveras för det mesta.
Men vad är meningen med att man ska få ta in vad-som-helst, för att producera valpar?
Jag håller med dig i sak men hur skulle den lagen vara utformad?Varför är det inte krav på att importerade gatuhundar måste vara kastrerade?
Att importera avelsdjur i renrasavel är en sak, och kan motiveras för det mesta.
Men vad är meningen med att man ska få ta in vad-som-helst, för att producera valpar?
Men det där lät ändå spännande, kan gudar alltså para sig med hundar på det viset? Hur kan avkomman se ut tro? Och vad har de för superpowers?Dagens blocket-fynd...