OS-tråden

Jag har inte teve och inte direkt insatt men hur går det för svenskarna i skidskytte??
Min kusin är deras tränare så jag håller tummarna ändå om det är svårt att hitta internet-kanaler att följa det på
 
Hur kan de sluta visa skyttet och börja visa repriser när typ alla var inne på vallen?!!!
 
Produktionen är riktigt usel, framförallt i längd och skidskytte. Och hur i hela friden visar man hockeyn?
Det stör faktiskt ganska mycket, allt ovan.
 
Produktionen är riktigt usel, framförallt i längd och skidskytte. Och hur i hela friden visar man hockeyn?
Det stör faktiskt ganska mycket, allt ovan.

Ja, den är verkligen usel! Som i damernas stafett i avgörandet så visade de ryskan som ensam och ohotad åkte mot guld länge istället för att visa medaljstriden om bronset. Tyskan som tog silver fick vi knappt se alls. I skidskyttet får vi se orimligt ofta och länge när skyttetränarna står och tittar i kikarna och antecknar skytteresultaten istället för att få se åkarna. Hockeyn har jag inte tittat på.
 
Ja, den är verkligen usel! Som i damernas stafett i avgörandet så visade de ryskan som ensam och ohotad åkte mot guld länge istället för att visa medaljstriden om bronset. Tyskan som tog silver fick vi knappt se alls. I skidskyttet får vi se orimligt ofta och länge när skyttetränarna står och tittar i kikarna och antecknar skytteresultaten istället för att få se åkarna. Hockeyn har jag inte tittat på.

Hur kan man inte ha visat hur Tandrevold klappade igenom och Eckhoff for förbi?
Hur kan man inte ha visat Burman, som blev åtta?
Varför zoomar man in på en eller ett par åkare på upploppet? Man ser inte vad händer runtomkring och man ser inte om det är tio eller 110 meter till mållinjen.
 
Hur kan man inte ha visat hur Tandrevold klappade igenom och Eckhoff for förbi?
Hur kan man inte ha visat Burman, som blev åtta?
Varför zoomar man in på en eller ett par åkare på upploppet? Man ser inte vad händer runtomkring och man ser inte om det är tio eller 110 meter till mållinjen.
Och man visade upploppet framifrån så det var omöjligt att se vem som var först av Sverige eller Finland på stafetten.
 
Om jag fattat det rätt är det ett produktionsbolag OBS (Olympic Broadcasting Services) som är ansvarig för produktionen och som har gjort flera OS så det är verkligen helt obegripligt att det är så dåligt?
 

Liknande trådar

Fritid Nu är det bara 4 dagar tills de första tävlingarna smyger igång, 6 dagar tills den officiella invigningen 🎉 Har ni börjat OS-peppen...
42 43 44
Svar
877
· Visningar
27 170
Senast: Zpunk
·
  • Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
86 809
Senast: lizan
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
771
  • Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
2
Svar
27
· Visningar
1 901
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp