OS-tråden

Killarna väger ca 65 kg säger Veronica.
Måste vara korta?
Eller är mindre än vad de ser ut.
Tycker de ser så musklick ut :D

Idag stod två ungar utanför ICA och tog 10:- för att visa en bakåtvolt :D (på asfalt :nailbiting:) De var nog dock skid- eller snowboardåkare, inte gymnaster :p

:D, lika bra att passa på och tjäna pengar!

varför har viaplay helt plötsligt börjat visa reklam mitt i allt? :mad: Har de inte gjort senaste dagarna jag har tittat.

GAAAH :rage: jag har äntligen fått tummen ur och fixat tv så jag kan kika på OS, men insåg just att jag behöver en scart kabel, inte för att jag haft hundra av dem och slängt när jag flyttade eller så! :arghh: Jag vill se gymnastiken!

Har herrarna ingen musik till när de är på golvet/mattan vad det nu kallas? Damerna hade ju det igår såg jag? Vad är skillnaden? :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 767
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Kropp & Själ I söndags var jag med om något mycket läskigt och har försökt googla på det men det verkar vara så ovanligt att jag väljer att göra en...
Svar
12
· Visningar
5 910
Senast: AraSlei
·
Äldre Då det bara är ett par veckor kvar är det förstås dags för OS-tråden! :bump::banana: Jag ser mest fram emot konståkningen! Sen förstås...
56 57 58
Svar
1 151
· Visningar
35 478
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar