OS-tråden

Nu börjar Lisa Miskovski bli lite varm i kläderna. Tycker hon varit lite tafflig. Tänkte igår vilken skillnad med ett proffs som Ola Wenström i soffan.

Nu börjar Lisa Miskovski bli lite varm i kläderna. Tycker hon varit lite tafflig. Tänkte igår vilken skillnad med ett proffs som Ola Wenström i soffan.

Jag mindes Lisa som jätteduktig när hon pratade i vinter os. Men som du säger har hon inte alls hållt samma mått nu

Någon som har koll på golf? Har ju pratats om medaljchans men om jag tolkar resultatlistan rätt ligger inte han de trodde mest på så bra till, en annan svensk lite bättre. Hur många rundor kör de och är de fortfarande "med" i medaljstriden?

Någon som har koll på golf? Har ju pratats om medaljchans men om jag tolkar resultatlistan rätt ligger inte han de trodde mest på så bra till, en annan svensk lite bättre. Hur många rundor kör de och är de fortfarande "med" i medaljstriden?

Funderar också på detta.
Hörde förresten på radion att någon gade gjort hole-in-one på fjärde hålet, men sen nästan gjort bort sig totalt på nästa hål.

Henrik har ju "nyss" börjat så alldeles för tidigt att säga något. Tror de ska gå två dagar till :)

Såg du gymnastiken nåt i OS 2004 bör du ha nåt minne av henne! Stackarn tävlade med bruten fot och smärtan som lyste igenom varje gång hon landade från något hopp/redskap kändes ju hemma i TV-soffan också.
Nope, såg nog inte en enda minut av OS då, men fy så hemskt att tävla med bruten fot! Måste nästan kolla om jag hittar något av det på youtube.

Jag tycker att Veronica ska få OS-medalj i kommentering :D. Hon helt outstanding bland de som jag hört. Fantastisk kunnig och förklarar så att jag fattar som inte kan ett endaste dugg om gymnastik. Hon verkar ha stenkoll på allt

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 767
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Kropp & Själ I söndags var jag med om något mycket läskigt och har försökt googla på det men det verkar vara så ovanligt att jag väljer att göra en...
Svar
12
· Visningar
5 910
Senast: AraSlei
·
Äldre Då det bara är ett par veckor kvar är det förstås dags för OS-tråden! :bump::banana: Jag ser mest fram emot konståkningen! Sen förstås...
56 57 58
Svar
1 151
· Visningar
35 478
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar