OS-tråden

Jag lyssnade på radiosporten på väg hem från jobbet och fick höra Christian Olssons fantastiska referat när Mads och Jimmie Choo red sitt dressyrprogram. CO har dessutom en väldigt bra expertkommentator med sig i form av Maria Gretzer. De är verkligen toppen tillsammans. :)
Höll på att bryta ihop när han beskrev hästen som en födande kvinna i födsloplågor när han kom in på banan och som en som var på väg till stranden med en morot i munnen när han skrittade ut på lång tygel efter programmet. :rofl:

Försökte titta på handboll. Men vilka usla kommentatorer funderade på om de var nyktra!! Men tydligen är de som vanligt de förstör hela matchen så jag bytte kanal. Hu så urkass de är

Jag försökte kolla lite på rugby. Var en engelsk kommentator. Jag fattade ingenting! :o:o:D De var inte det att han pratade engelska, men ibland är det bra att förklara reglerna för oss som inte har en aning. :D

Jag har mest tittat på gymnastik (tittar nu!) och tycker att kommentatorerna är bra, framförallt den kvinnliga gillar jag, hon beskriver bra så att jag som inte kan något förstår vad som bedöms (känns så iaf :p) :)

Veronika Wagner har ju själv tävlat i OS, så inte så konstigt att hon har bra kunskap. :) Men väldigt roligt att hon även har full koll på herrarnas gymnastik!

Man får inte slå i hästen
Säger Veronica Wagner på gymnastiksändningen
Som ryttare håller jag med. Slå inte i hästen :)

Och när all artistisk gymnastik är slut så kommer den rytmiska:)
Dock är det bara kvinnor som tävlar i det
Men jag ser mkt fram mot Rytmiska också

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 767
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Kropp & Själ I söndags var jag med om något mycket läskigt och har försökt googla på det men det verkar vara så ovanligt att jag väljer att göra en...
Svar
12
· Visningar
5 910
Senast: AraSlei
·
Äldre Då det bara är ett par veckor kvar är det förstås dags för OS-tråden! :bump::banana: Jag ser mest fram emot konståkningen! Sen förstås...
56 57 58
Svar
1 151
· Visningar
35 478
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar