OS-tråden

Nu är det ändrat resultaten igen ! Man kan ju undra när listan ska bli fastställd ?
Linda är nu sist av de som kom runt idag med 160.50 straff så hon är inte längre diskad.

Finns bara ett fel med gymnastiken- reklampauserna är for korta så jag Hinner inte gå och tvätta håret som jag skulle vilja

Jag är också helt inne i gymnastiken. Hinner knappt se något annat. :up: Hade lite svårt för expertkommentatorn i början, tyckte hon pladdrade en del men nu tycker jag hon är trevlig att lyssna på och väldigt engagerad.

Veronica Wagner
Ja hon är ju väldigt engagerad. Lite kul tycker jag

Jag gillar henne skarpt men hon pratar både på in och utandning. :D Men hon är bra på att förklara och kunnig. Ioförsig sig skulle hon kunna säga varsom helst för jag kan inget av detta. Men skoj är det

Jag, som inte kan nånting om gymnastik, tycker det är rätt kul att kolla när Wagner kommenterar. Gillar att hon hela tiden kommenterar vad som är bra och dåligt så t.o.m. jag fattar.

Även Anna Lindh är superbra på att kommentera simhopp. Pedagogiskt så man förstår vad som är bra och dåligt samt varför det blev så. Sen har hon en jätte trevlig röst att lyssna till.

Dagens I-landsproblem:
När jag var i Rio köpte jag en OS-burk med Coca-cola. Guldfärgad 25 cl med ringarna mm på. Tanken var att den skulle öppnas till invigningen. Vad jag då inte visste var att OS skulle sändas på viasat. Blev ingen invigning på TV. Så frågan är nu - när ska jag öppna burken? Eller ska den aldrig öppnas?
Jag kommer inte att köpa parabol och teckna abonnemang för att kunna öppna den till avslutningen.

Dagens I-landsproblem:
När jag var i Rio köpte jag en OS-burk med Coca-cola. Guldfärgad 25 cl med ringarna mm på. Tanken var att den skulle öppnas till invigningen. Vad jag då inte visste var att OS skulle sändas på viasat. Blev ingen invigning på TV. Så frågan är nu - när ska jag öppna burken? Eller ska den aldrig öppnas?
Jag kommer inte att köpa parabol och teckna abonnemang för att kunna öppna den till avslutningen.

Det går även lite på TV3 om du har den.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 767
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Kropp & Själ I söndags var jag med om något mycket läskigt och har försökt googla på det men det verkar vara så ovanligt att jag väljer att göra en...
Svar
12
· Visningar
5 910
Senast: AraSlei
·
Äldre Då det bara är ett par veckor kvar är det förstås dags för OS-tråden! :bump::banana: Jag ser mest fram emot konståkningen! Sen förstås...
56 57 58
Svar
1 151
· Visningar
35 478
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar