stjarnhimmel
Trådstartare
Hos manliga gymnasterna älskar Jag kombinationen styrka och smidighet och kroppskontroll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är också helt inne i gymnastiken. Hinner knappt se något annat. Hade lite svårt för expertkommentatorn i början, tyckte hon pladdrade en del men nu tycker jag hon är trevlig att lyssna på och väldigt engagerad.
Veronica Wagner
Ja hon är ju väldigt engagerad. Lite kul tycker jag
Jag gillar henne skarpt men hon pratar både på in och utandning. Men hon är bra på att förklara och kunnig. Ioförsig sig skulle hon kunna säga varsom helst för jag kan inget av detta. Men skoj är det
Nilshagens häst måste om ombesiktas.
Ja. Absolut.Aj aj... Men bättre nu innan när man har chans att ta in reserv..!
Jag, som inte kan nånting om gymnastik, tycker det är rätt kul att kolla när Wagner kommenterar. Gillar att hon hela tiden kommenterar vad som är bra och dåligt så t.o.m. jag fattar.
Dagens I-landsproblem:
När jag var i Rio köpte jag en OS-burk med Coca-cola. Guldfärgad 25 cl med ringarna mm på. Tanken var att den skulle öppnas till invigningen. Vad jag då inte visste var att OS skulle sändas på viasat. Blev ingen invigning på TV. Så frågan är nu - när ska jag öppna burken? Eller ska den aldrig öppnas?
Jag kommer inte att köpa parabol och teckna abonnemang för att kunna öppna den till avslutningen.
Jag har också funderat på det. Den ser studsig utVet någon av ni gymnastfantaster hur studsig mattan är på fristående?
Tack - men tyvärr, bara "skogskanaler"Det går även lite på TV3 om du har den.
Jag har också funderat på det. Den ser studsig ut
Sen är det någon hårt ljud som låter. Som att det finns en ställning under?
Ja precisDen lär ju inte vara som en trampolin liksom, eller det ser jag ju att det inte är, men dom studsar ju väldigt högt i sina volter