OS-tråden

Vad hände egentligen i kraschen? Såg ut som en framåtvolt liksom?
Jag tittade ner just då så jag såg inte riktigt mer än att det såg ut att vara hårt med tanke på hur långt cykeln flög.
Men ja, nu sa dom ju även här att hon verkar vara okej, tack och lov.

Pappa sa att hon kom för nära trottoaren, där är en "ränna" i asfalten som börjar slutta ner mot trottoarkanten så när hon kommit utanför den åkte hon rakt in i kanten och voltade.

Ett tag trodde jag inte att hon kulle fixa medaljen, så tycker det var fantastiskt bra. Sverige är ett silverland :D

Öhm, jag kollade på nåt sammandrag från fotbollen som gick nu. Flera mål, "wow, heja Sverige! Måste vara nåt fel på grafiken, det står ju 0 på Sverige?"

Inser sen att det var nåt annat lag i Sveriges färger :cautious:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 767
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Kropp & Själ I söndags var jag med om något mycket läskigt och har försökt googla på det men det verkar vara så ovanligt att jag väljer att göra en...
Svar
12
· Visningar
5 910
Senast: AraSlei
·
Äldre Då det bara är ett par veckor kvar är det förstås dags för OS-tråden! :bump::banana: Jag ser mest fram emot konståkningen! Sen förstås...
56 57 58
Svar
1 151
· Visningar
35 478
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar