OS-tråden

Satte klockan för att kunna se Sarah och det var så värt det! :banana: Så jäkla fantastisk hon är!!

Nu är frågan hur jag ska kunna somna om innan jag ska upp om 2,5 timme när jag är såhär uppe i varv och adrenalinstinn.
Men tycker att jobbet får skylla sig själv lite, det var ju de som gav oss två månaders Viaplay i present. :angel:

Sarah Sjöström är ju helt fantastisk! Hon har väl varit vårt starkaste kort att få ett guld och så fixar hon det direkt - så jäkla bra

Visst kunde man bara vara två inloggade på Viaplay samtidigt? Sambon är inloggad hemma, jag är inloggad på plattan samt har det på tvn (vanligt, ej Viaplay). Hade gärna haft en till på datorn här.

Visst kunde man bara vara två inloggade på Viaplay samtidigt? Sambon är inloggad hemma, jag är inloggad på plattan samt har det på tvn (vanligt, ej Viaplay). Hade gärna haft en till på datorn här.

Ja, Viasat säger att man kan ha igång sändning på två enheter samtidigt. Men jag och sambon provade ha igång både på hans dator, min dator, och på vår smart-TV via Viaplay-appen och det funkade. Vi hade dock bara igång i en halv minut, så kan hända att det inte hann känna av bara eller något.

Jag är också helt inne i gymnastiken. Hinner knappt se något annat. :up: Hade lite svårt för expertkommentatorn i början, tyckte hon pladdrade en del men nu tycker jag hon är trevlig att lyssna på och väldigt engagerad.

Tittade på fälttävlan tidigare och tyckte tyvärr inte Linda kändes så pedagogisk.

Jag är också helt inne i gymnastiken. Hinner knappt se något annat. :up: Hade lite svårt för expertkommentatorn i början, tyckte hon pladdrade en del men nu tycker jag hon är trevlig att lyssna på och väldigt engagerad.

Tittade på fälttävlan tidigare och tyckte tyvärr inte Linda kändes så pedagogisk.
Veronica Wagner
Ja hon är ju väldigt engagerad. Lite kul tycker jag
Till skillnad från fälttävlan förklarar hon i alla fall :D

Veronica Wagner
Ja hon är ju väldigt engagerad. Lite kul tycker jag
Till skillnad från fälttävlan förklarar hon i alla fall :D

Ja verkligen! Men det gör ju att man (jag) inte vill missa något utan sitter helt klistrad. Nu vet jag ju hur fälttävlan fungerar men har man ingen aning om något så är det ju mycket roligare att lyssna på någon som Veronica. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 606
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 317
Senast: lizzie
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 516
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 535

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka