Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den lär ju inte vara som en trampolin liksom, eller det ser jag ju att det inte är, men dom studsar ju väldigt högt i sina volter
Ja precis
Och de studsar högt utan att knappt ta sats
Ska bli kul att se hur det ser ut för tjejerna
Den är lite studsig. Inte mycket, men sådär att den sviktar när man går på den (om jag nu minns rätt, är väl över 15 år sen jag gick på en ). Jag tror dock inte att det är så mycket för att få "hjälp" uppåt, utan för att kroppen ska palla att landa efter hoppen men de samtidigt ska kunna hoppa på nytt direkt. Jämför t.ex med övriga mattor de landar i efter avslutade hopp/sessioner i andra grenar, de "fastnar" man ju i på ett annat sätt.
Men nej, det är absolut inte så mycket studs att det gör deras hopp och konster rimliga, de är garanterat bumbibjörnar hela högen.
Det är paus. Prepp av banan. Nästa är SaraÄr hoppningen slut? Enligt tablån ska det vara hoppning på trean men det är bara intervjuer och annat.
Väntar på gymnastiken
Fälttävlan var inte lika kul när frida inte var medJag med
Vilken svensk tid börjar gymnastiken?Jag med
Nio på tianVilken svensk tid börjar gymnastiken?
Nio på tian
När är det svenskorna i simmningen inatt?
Tror det var en boxare som sexuellt ofredat städerskan!Hörde på radion att någon blivit hemskickad för den kommit hem full till OS-byn (tidigare haft problem med kokainmissbruk), sedan var det några som hade svinat sig mot städerska/servitris, har dock ingen aning om det var någon gymnast..?
Stod i Aftonbladet att det var en manlig gymnast som kommit hemed fullVilken gymnast och vad har hon/han gjort för att skickas hem?