OS-tråden

Jag tycker att Veronica ska få OS-medalj i kommentering :D. Hon helt outstanding bland de som jag hört. Fantastisk kunnig och förklarar så att jag fattar som inte kan ett endaste dugg om gymnastik. Hon verkar ha stenkoll på allt
Jag håller med och tror inte att jag hade tittat lika mycket om det varit annan kommentator. Jag vet inte om jag någonsin tittat på gymnastik innan, inte haft intresse av det i alla fall, men nu kändes det som OS höjdpunkt och det var jättespännande, för jag förstod ju faktiskt vad som hände, varför osv :p

Alltså jag hörde damernas 10000m final i radion, vilken jäkla rysare! De 12 första över mållinjen slog alla PB och hon som vann krossade ett "omöjligt" världsrekord! :banana: Och så blev det ju också ett svenskt rekord för svenskan. :bump::bump:

Hur gick det för damerna i handbollen mot Holland, någon som vet? Jag hörde första halvlek på radion och början av andra. Det sista jag hörde var att de låg lika.

Tycker det är jäkligt trist med dopingsanklagelser utan bevis :down: okej att sitta hemma i soffan och fundera men att som utövare och deltagare sprida såna misstankar (vad jag förstår utan bevis) är bara fult.

Det pratas mycket om att Sjöström är så sliten nu, undrar varför hon simmar lagkapper där Sverige ändå är långt från medalj? Hon kanske tycker det är kul, vad vet jag, men det verkar lite märkligt när hon har så stora chanser individuellt.

Det pratas mycket om att Sjöström är så sliten nu, undrar varför hon simmar lagkapper där Sverige ändå är långt från medalj? Hon kanske tycker det är kul, vad vet jag, men det verkar lite märkligt när hon har så stora chanser individuellt.
Det undrar jag också.
Är det inte bättre att satsa på vissa lopp bara

Ja, tycker synd om honom! Visst för att han väl brukar vara rätt ojämn, men att inte ens ta sig till finalen :( Någon som vet hur mkt som fattades?

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 767
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Kropp & Själ I söndags var jag med om något mycket läskigt och har försökt googla på det men det verkar vara så ovanligt att jag väljer att göra en...
Svar
12
· Visningar
5 910
Senast: AraSlei
·
Äldre Då det bara är ett par veckor kvar är det förstås dags för OS-tråden! :bump::banana: Jag ser mest fram emot konståkningen! Sen förstås...
56 57 58
Svar
1 151
· Visningar
35 478
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar