För mig med.Ah, jo nu när du säger det så har det nog passerat också - men man hänger väl fast i det man först kallat något och för mig kändes det bara så självklart att "pullarnosgrimma" kommer av just verbet "pullar".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig med.Ah, jo nu när du säger det så har det nog passerat också - men man hänger väl fast i det man först kallat något och för mig kändes det bara så självklart att "pullarnosgrimma" kommer av just verbet "pullar".
Jag håller med, det var många pinsamma starter idag. Det stora felet är ju kvalreglerna.Jag tycker inte det är jättekul med ett startfält på 73 stycken där en tredjedel inte har på den här nivån att göra
Måste det ens vara 73 till start egentligen hur många lag är det till start?
Jag tänkte också det när jag såg Mathilda Karlsson, efter alla svängar med hennes kval på pyttesmå tävlingar...
Jag var iof skitglad när jag vann km ett år.Jag med. Var det verkligen värt det med allt hon gick igenom för att ändra beslutet? Först var hon kvalade ich sen inte och då bråkade hon om det och vann. Sen kom hon till OS och hennes häst vill inte hoppa vatten och de vägrar ut sig.
Nä, just i ridsportgrenarna får nog IOK frångå devisen att alla får vara med. Höj kvalreglerna så att blåbären inte utsätter sina hästar för det.
Jag fick!Haha åh, idag går det inte att få svenska kommentarer på discovery plus. Man måste älska stringensen i ljudproblem
Jag har bara svenska på Discovery plus, vill ha de engelska! Hur fick du det?Haha åh, idag går det inte att få svenska kommentarer på discovery plus. Man måste älska stringensen i ljudproblem
Jag fick!
Det verkar hänga på när man startar streamen?Jag har bara svenska på Discovery plus, vill ha de engelska! Hur fick du det?
Jag startade om och då fanns båda att välja på, Yay!Det verkar hänga på när man startar streamen?
Det verkar hänga på när man startar streamen?