Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är väl producenten som bestämmer det, inte han.Men varför måste Henrik prata stavhopp? Är man intresserad tittar man väl på det?
Är väl producenten som bestämmer det, inte han.
Störande oavsett.
Ja precisÄr det nu då de som är på plats 1-30 som är kvalificerade till imorgon? Har tyvärr inte kunnat följa idag.
Det tyska laget är ju lite udda men man får väl anta att Maurice och den andra haft bättre resultat än Ehning, Ahlmann etcNån som vet varför Marcus Ehning inte är med?
Det tyska laget är ju lite udda men man får väl anta att Maurice och den andra haft bättre resultat än Ehning, Ahlmann etc
Nej alla börjar på 0 imorgonTar dem med sig resultaten in i nästa runda?
Tycker det är roligt att Linda låter mer nervös än Henrik när Malin riderMåste ju ändå säga att Henrik är bra härlig alltså, tar allt med en klackspark
Är ett uttryck taget från engelskan, pull/pulling. Att hästen ligger på/är het. Var vanligare att man sa det förr. Nu säger man oftast att den ligger på är het. Ibland pratar man om att den har ett skåp. Men det har väl alla tävlingshästar på den nivån? Märkligt iaf.Jag har då ridit sen jag var barn men aldrig någonsin sagt att någon "pullar på" haha
Ja jo, jag förstår ju vad det betyder. "Pulling" har man ju hört på engelskan precis som du säger, men inte tänkt på att man översätter det till svenskar och säger att någon "pullar på". Utan precis som du säger, man pratar väl om att hästen är het eller någon av de andra miljarder uttryck vi har för samma sakÄr ett uttryck taget från engelskan, pull/pulling. Att hästen ligger på/är het. Var vanligare att man sa det förr. Nu säger man oftast att den ligger på är het. Ibland pratar man om att den har ett skåp. Men det har väl alla tävlingshästar på den nivån? Märkligt iaf.