Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Henrik som ligger sist av svenskarna ligger på 16plats (om jag räknat rätt) just nu.Jaa nån med resultatlistan framför sig som kan underrätta oss?
Ligger de rangordnade efter tid (vet att alla med 0 fel räknas som 1:a placerad)?Peder: 85.83
Malin: 87.42
Henrik: 88.0
Peder: 85.83
HvE har 4:e sämsta tiden av alla felfria, om jag inte räknat fel säger statistiken att det blir totalt 12 nollor till och det är 20 nollor nu, så HvE borde klara sig på håret om statistiken stämmer...Peder: 85.83
De verkar ha himla problem med ljud och intervjuerna... blir less
Ser också på D+, inte heller sett eller hört en enda intervju. Hört Henrik massor i mellansnack dockSer du på kanal 9 eller Eurosport? Jag har inte hört en enda intervju, ser på Discovery+
"Pullar på" är kanske inte det mest lyckade uttalandet, idk.
Jag har då ridit sen jag var barn men aldrig någonsin sagt att någon "pullar på" hahaAlltså hästspråk. Pullar på och balltramp…
Jag har då ridit sen jag var barn men aldrig någonsin sagt att någon "pullar på" haha
Du är en sann hjälte som håller oss uppdateradeOch efter Emanueles nedslag har vi Malin vidare!
Japp, Henke har 88 blanktTid direkt efter Henrik va?