Linda Heed är utbildad radiojournalist också. Jag tycker hon brukar vara ok, men jag har inte D+ så har inte hört henne idag.+ @Spike
Hon är tävlingsryttare, inte journalist/mediautbildad. Jag baserar mina förväntningar på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Linda Heed är utbildad radiojournalist också. Jag tycker hon brukar vara ok, men jag har inte D+ så har inte hört henne idag.+ @Spike
Hon är tävlingsryttare, inte journalist/mediautbildad. Jag baserar mina förväntningar på det
Hon är bra på att beskriva tycker jag, men jag saknar lite kommunikationen mellan henne med och Henrik. Men verkar bli bättre allt eftersomLinda Heed är utbildad radiojournalist också. Jag tycker hon brukar vara ok, men jag har inte D+ så har inte hört henne idag.
Håller faktiskt med här, blev nästan lite chockad när hon sa det där om Matilda. Kunde inte hålla med henne mer och tyckte det var trevligt att höra den ärliga tanken.Jag gillar Linda mer och mer. Hon känns.. Ärlig på något sätt? Kommenterar när det ser orytmiskt ut, drar efter andan när någon häst kränger sig över hindret osv, något jag känner saknas ibland hos exempelvis Björe.
Jag gillar den, det är lite klurigheter och svängar att ta på sitt eget sätt.Vad tycker ni av banan av det ni sett?
Vad sa hon jag har ingen möjlighet att följa hoppningenHåller faktiskt med här, blev nästan lite chockad när hon sa det där om Matilda. Kunde inte hålla med henne mer och tyckte det var trevligt att höra den ärliga tanken.
Håller med! Jag gillar när kommentatorerna är ärliga, visar känslor och kan vara kritiska.Jag gillar Linda mer och mer. Hon känns.. Ärlig på något sätt? Kommenterar när det ser orytmiskt ut, drar efter andan när någon häst kränger sig över hindret osv, något jag känner saknas ibland hos exempelvis Björe.
Kan vara så att det kanske bara är en del av hoppningen som visas där. Jag kollar på Discovery +.Var ser man hoppningen? Står att det ska vara på 9an men där är det boxning...
5an sa att det skulle vara på 9an, för 15 min sen. Kanske det börjar efter boxningen?Var ser man hoppningen? Står att det ska vara på 9an men där är det boxning...
Precis, det var därför jag tänkte att jag kanske skulle kunna se det. Har inte Discovery + och är för snål för att köpa det... Jag får se helt enkelt!5an sa att det skulle vara på 9an, för 15 min sen. Kanske det börjar efter boxningen?
Undrar samma. Och vad hände, ser bara att MK är utesluten.Vad sa hon jag har ingen möjlighet att följa hoppningen
Jag är inte moderator längre.Kanske @LenaH kan slå ihop denna och den från juni?