Oro i Ugglebo (Ulvlek)

Är här, har läst sporadiskt under dagen. Känner mig lost, måste sätta mig och gå igenom leken, men behöver laga mat först.

Men någon borde ju a fått raden om vem som käkades inatt? Visar den vem som valdes till käk, eller visar den Heffaklumpen?
Beskrivningen säger:
Byborna får inte reda på vem ledaren är bara att ulvarna försökt ta sin ledare och vilken ulv som förlorar sitt liv.
Så tänker att det borde framgå i spioninfon? Goda lyan är ju inte låsta till DL mer än att de måste skicka dagens info innan dagdl för att den inte ska förfalla, tänker att den kanske inte kommer i samband med uppdateringen på morgonen, men nu borde den ha skickats?

Är här, har läst sporadiskt under dagen. Känner mig lost, måste sätta mig och gå igenom leken, men behöver laga mat först.

Men någon borde ju a fått raden om vem som käkades inatt? Visar den vem som valdes till käk, eller visar den Heffaklumpen?
Beskrivningen säger:

Så tänker att det borde framgå i spioninfon? Goda lyan är ju inte låsta till DL mer än att de måste skicka dagens info innan dagdl för att den inte ska förfalla, tänker att den kanske inte kommer i samband med uppdateringen på morgonen, men nu borde den ha skickats?
Men än så länge verkar ingen vara säker på någon ond idag? Det är därför jag funderar över detta.

Du är sannerligen inte ensam om att fundera på den saken. Jag hoppas att goda lyan har skött sina plikter.
De kanske inte har skickat raden än?! De måste ju göra det innan dl annars fryser ju raden inne. Taggar @fio @Niyama och @Pegasus63 i det syftet så rad om vem ulvarna käkade inatt kommer till ängeln bums om det inte gjorts än!
de kan ju inte svara för att inte påverka leken men just för att uppmärksamma dem om de inte skickat raden!

Du är sannerligen inte ensam om att fundera på den saken. Jag hoppas att goda lyan har skött sina plikter.
Jag funderar också. Och jag har en fundering om att siaren nog inte fått någon rad än från goda lyan. De kanske har lyckats hitta trollkarlen lättare än siaren? Men inget jag vet. Jag bara spekulerar ?
iom att info verkar vara så liten bland goda helt enkelt

Beskrivningen säger:

Tycker det borde framgå i spioninfo vem som käkats.

Ja, eftersom de inte får skicka till samma deltagare två dagar i rad.
Så ängeln lär ju inte ha fått andra nattens rad.
Jag håller med om att ängeln inte fick andra nattens rad men som jag skrev ovan är jag inte säker på att siaren fått raden natt två. Känns lite så pga de flesta verkar så famlande i leken

Eller så har de skickat raden vem ulvarna käkade natt två till en de tror är ulv. Ifall de inte känt sig säkra på någon god alls utom ängeln även igår.

Jag funderar också. Och jag har en fundering om att siaren nog inte fått någon rad än från goda lyan. De kanske har lyckats hitta trollkarlen lättare än siaren? Men inget jag vet. Jag bara spekulerar ?
iom att info verkar vara så liten bland goda helt enkelt

1. cirkus
2. Mirtai
3. Blacksmithfarm
4. Qitis
7. LenaH
9. Ceta
12. (Hedinn) Hemlig.
Dessa är kvar i leken och 3 av dem är ulvar om det nu är korrekt att de var 4 onda från start.
Jag vet att jag själv tillhör den goda sidan och cirkus och hemlig har lite tippat över dit också och kanske också BSF.
Om den känslan stämmer så landar jag i att de tre onda troligen är ceta , lenah och Mirtai.
Sedan vet jag inte ett förbaskade dugg så kan givetvis ha helt fel. Men så går mina tankar just nu iaf.

1. cirkus
2. Mirtai
3. Blacksmithfarm
4. Qitis
7. LenaH
9. Ceta
12. (Hedinn) Hemlig.
Dessa är kvar i leken och 3 av dem är ulvar om det nu är korrekt att de var 4 onda från start.
Jag vet att jag själv tillhör den goda sidan och cirkus och hemlig har lite tippat över dit också och kanske också BSF.
Om den känslan stämmer så landar jag i att de tre onda troligen är ceta , lenah och Mirtai.
Sedan vet jag inte ett förbaskade dugg så kan givetvis ha helt fel. Men så går mina tankar just nu iaf.

Upplysningsvis så har jag också landat i ganska liknande scen. Möjligen är du en runner-up

Jag känner mig mest osäker på BSF av er tre som det känns.

Och jag känner mig mest osäker på dig :D

Jag är lite sur på mig själv över att jag inte ändrade rösten till LenaH igår.

Min gissning just nu är att Ceta var ledarulven de råkade käka, just för att hon betett sig lite som en siare, det som talar emot är att hon röstade på LenaH igår med ledarulvsmotiveringen. Möjligen så kanske hon på något underligt vänster ville visa sig för lyan på så vis men att riskera en kollega, jag vet inte djärvt spel av en relativt ny spelar? Men insåg inte risken att verka som en siare och därmed bli populärt ätmål.

Och jag känner mig mest osäker på dig :D

Jag är lite sur på mig själv över att jag inte ändrade rösten till LenaH igår.

Min gissning just nu är att Ceta var ledarulven de råkade käka, just för att hon betett sig lite som en siare, det som talar emot är att hon röstade på LenaH igår med ledarulvsmotiveringen. Möjligen så kanske hon på något underligt vänster ville visa sig för lyan på så vis men att riskera en kollega, jag vet inte djärvt spel av en relativt ny spelar? Men insåg inte risken att verka som en siare och därmed bli populärt ätmål.
Ja nånting ditåt går mina tankar också
Hade själv ceta som trolig siare i mina anteckningar så det kan ju absolut även lyan trott
Håller dock med om att det är lite konstigt av ceta att rösta på lenah igår om hon var ledatvargen. Och om lenah då är ulv.
ibland har jag tänkt att lenah kan ha varit ledarvargen istället? Och ceta är ulv?
känns lite rimligare då att hon röstade på lenah igår och kanske också att lenah sedan blev käk ?

Ja nånting ditåt går mina tankar också
Hade själv ceta som trolig siare i mina anteckningar så det kan ju absolut även lyan trott
Håller dock med om att det är lite konstigt av ceta att rösta på lenah igår om hon var ledatvargen. Och om lenah då är ulv.
ibland har jag tänkt att lenah kan ha varit ledarvargen istället? Och ceta är ulv?
känns lite rimligare då att hon röstade på lenah igår och kanske också att lenah sedan blev käk ?
Tillägg. Lenah kan ju ha följt dina röster @cirkus för att de legat på goda? Och ifall hon blev avslöjad så skulle alla misstänks dig för att vara ulv eftersom hon följt dina röster?

Det är svårt veta riktigt utan egentlig information.

Tycker cirkus vrider på stenar och letar och likaså tycker jag inte längre q torde vara ledaren (i inlägg jag skrivit tidigare, att jag sett vad jag trott var hintar och då torde lyan sett det och därmed borde således inte q vara den som blev käkad i natt).
Bsf vill jag tro är god, men hon har lurat mig rejält i tidigare lekar så lämnar det lite öppet.

Tycker också Ceta känns åt det skummare hållet. Känns som hon vill att vi röstar på cirkus idag men jag är inte så sugen på det.

LenaH vet jag inte, hon följde Cirkus igår kändes det som men förklarade det med stress att få iväg röst om jag minns rätt.

Mirtai måste jag kolla lite mer på.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar