Känner att jag misslyckats med att spekulera, men jag vet min roll och känner att många av de jag har som ludna försöker rikta misstankarna mot mig nu..
Jag väljer därför att gå vidare med min teori från gårdagen. Har inte sett något sen gårdagens DL som tyder på att jag tänkte fel gällande LenaH som ledarulv. (Även om jag gjorde en tankevurpa kring att det var smart att rösta på ledarulven )
Tittar även tillbaka på detta inlägg av Elo som visar sig vara god, kan hon ha fått spioninfo från goda lyan gällande LenaH?
Ceta röstar på LenaH
Jag väljer därför att gå vidare med min teori från gårdagen. Har inte sett något sen gårdagens DL som tyder på att jag tänkte fel gällande LenaH som ledarulv. (Även om jag gjorde en tankevurpa kring att det var smart att rösta på ledarulven )
Jag reagerar, precis som många andra, på denna röstningsserie av Cirkus och LenaH. Funderar på om det kan vara en ulv i Cirkus och en Ledarulv i LenaH?
Hade ännu hellre haft dem i lyan tillsammans, då jag (särskilt på Lenas inlägg) anar lite ”spel för gallerierna” som jag känner igen från när jag varit i lyan tillsammans med henne. Samtidigt skulle ju Lena inte följa någon så övertydligt om de var i lyan tillsammans? Eller skulle hon det för att förvilla med det klassiska ”så skulle en ulv aldrig göra”.
Svårt idag, men tycker ändå detta är det ulvigaste hittills, och jag tycker det är lika viktigt att få ut ledarulv, då båda räknas i vinstvillkoren och det börjar kännas slut att få ut en luden, så chansar på att Lena H har någon ond roll i alla fall.
Ceta röstar på LenaH
Tittar även tillbaka på detta inlägg av Elo som visar sig vara god, kan hon ha fått spioninfo från goda lyan gällande LenaH?
Jag tycker det är svårt att säga något om uddaröster så här i DL, förutom att vi antagligen hittar någon eller några av ulvarna där. Jag tror också att vi, eventuellt, kan hitta ledarulven bland en av de som följt en röst på en annan, för att visa sig på det sättet. Så där har vi då tex Q, LenaH eller BSF (eventuellt då).
Hmm. Svårt att säga.
Så utifrån teorin att LenaH tidigare var ledarulven, och numera är i lyan så:Elo röstar på LenaH
Utifrån teorin här;
Ceta röstar på LenaH