Ah, det stämmer också bra in på min kompis. Lite Skillnadens trädgård, sådär.Uppdaterade varianter! Mer biologisk mångfald än unternationell solidaritet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, det stämmer också bra in på min kompis. Lite Skillnadens trädgård, sådär.Uppdaterade varianter! Mer biologisk mångfald än unternationell solidaritet.
Spagettipumpa odlade jag i år, god nötig pumpasmak, trådigt inre. Min var dock utan zebraränder och mer åt det släta hållet.Visa bifogad fil 20789
Nu ni! Nu har jag funnit en grönsak(?) jag inte provat. En zebrurka! Vetefan vad jag ska göra med den dock, får väl fråga internet.
(Egentligen är det en spaghettipumpa. Kanske heter den något annat på svenska.)
Funderar på unternationell. Är det ett skrivfel eller en tysk sub-rörelse?Uppdaterade varianter! Mer biologisk mångfald än unternationell solidaritet.
Tyvärr skrivfel.Funderar på unternationell. Är det ett skrivfel eller en tysk sub-rörelse?
Synd, det hade redan börjat snurra kul bra i skallen...Tyvärr skrivfel.
Fast det var en Rekommenderad rätt. Alla restips rekommenderar den.En ny rätt! Pasta alla Norma. I enkelt utförande vid ett enkelt bord på en trottoar.
Jag vet att svamp inte är växter och alltså inte grönsaker, men nu utnämner jag svart tryffel till Ny grönsak och kryssar!
Ja. *vän av kreativitet*Får man verkligen ändra reglerna så där självsvåldigt?! *vän av ordning*
Jag vet att svamp inte är växter och alltså inte grönsaker, men nu utnämner jag svart tryffel till Ny grönsak och kryssar!
samt provat nya veganska Magnum (tveksam konsistens och ingredienslista eftersom den inte innehåller någon slags "mjölk"), som jag kryssar "Valfri ny produkt" för.