Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Testat en ny sorts dressing/sås/krydda för mig, säkert jättevanlig men har aldrig testat den. Ska ta en bild på den snart. God men STARK!
Ny dryck, fast jag har inte testat den som enskild dryck, och det var den där Sproud, ärtprotein. Hade den i smoothie, och den smakade inte lika bra som de vanligtvis gör, men det måste ju inte bero på Sproud. Sen hällde jag den även i kaffet, och det fick en ton av... bittermandel, faktiskt. Inte dåligt, men. Sproud blir nog ingen favorit här ändå. Men jag uppmuntrar att den finns. Sötad med agavesirap, vilket jag såg först när jag skulle använda den.
Vet inte ännu om jag ska kryssa dryck (eftersom jag inte riktigt druckit den som dryck i sig) eller som nåt som någon annan redan kryssat (för visst fattar jag den rutan rätt då?) och få en ny chans på dryck.
Visa gärna bild, jag gillar starkt!
Oj, vad tråkigt och konstigt att den inte smakade bra! Ja, du har fattat rutan rätt!
-----------------------
Länge sen jag kryssade någon ruta nu! Men har som sagt en produkt här hemma som väntar och imorgon blir det kanske en annan ruta också.....
Å, syltad ingefära + risgrynsgröt låter jättegott.@karamelldrottningen haha, åh den där vet jag att mitt ex hade på ALLT!^^ Så jag har troligtvis smakat, men minns inte hur den smakar.
-----------
Nu så har jag öppnat burken jag hade hemma! Visa bifogad fil 21350
Det stod att vaniljglass skulle vara gott till, men det ville jag inte ha, jag åt den till risgrynsudding, det passade faktiskt bra! Jag tycker det kändes lite juligt, påminde lite i smaken om saffran/kaki... ingefära är ju gott! Men här är det ju både starkt och sött... jag gillade det
@karamelldrottningen haha, åh den där vet jag att mitt ex hade på ALLT!^^ Så jag har troligtvis smakat, men minns inte hur den smakar.
-----------
Nu så har jag öppnat burken jag hade hemma! Visa bifogad fil 21350
Det stod att vaniljglass skulle vara gott till, men det ville jag inte ha, jag åt den till risgrynsudding, det passade faktiskt bra! Jag tycker det kändes lite juligt, påminde lite i smaken om saffran/kaki... ingefära är ju gott! Men här är det ju både starkt och sött... jag gillade det
Visa bifogad fil 21564
Nu har jag provat En ny fryst produkt. Var lite nyfiken på proteinglass och tänkte att de kunde ju va gött o gotta ner sig i sängen i höstmörkret med mättande glass som jag kunde ha som mellanmål.
Jag kommer inte att köpa den igen. Absolut ingen smaksensation och dessutom är de ju dyra. Den var inte äcklig, den gick att äta, men det räcker med en gång.