Nyårstråden! (För oss som inte firar, firar och/eller bara hänger)

Hepp, somnade på soffan så några GP fyrverkerier blev det inte:cautious:, hästarna är inne nu iallafall och fru skraj har fått fösta lugnade även om hon just nu inte bryr sig om det lilla som smäller.

Har köp en godispåse och fanta exotic och gör min nästa års bullet journal för ekonomin, hästarnas är redan färdig.

Riktigt fint väder så kommer troligen smälla massor ikväll.
 
”Stalltjänst” i eftermiddags med att ta in hästarna för att käka middagslunch inne i boxarna. Får nattmaten av stallmatten. Hösten fick gå en stillsam promenad och mumsa på gräs och kolla på allt som hänt sedan sist 💕
Nu sitter jag i pyjamas i soffan under filt, käkar godis och har lite broccoli på spisen som ska få lite parmesan på sig innan den ska käkas. Lite dricka till det.

Helt ok nyår eftersom jag jobbar i morgon. Hade varit en helt ok nyår oavsett
 
Finkläder på, nyårsfoto avklarat. Innan maten av taktiska skäl.
Nu Toy Story
IMG_20191231_183245_462.jpg
 
Är välkommen till en lugn fest som en kompis deltar i men vet inte om jag vågar gå den biten med hunden 🤔. Jag har hört det smälla lite.
 
Hepp, somnade på soffan så några GP fyrverkerier blev det inte:cautious:, hästarna är inne nu iallafall och fru skraj har fått fösta lugnade även om hon just nu inte bryr sig om det lilla som smäller.

Har köp en godispåse och fanta exotic och gör min nästa års bullet journal för ekonomin, hästarnas är redan färdig.

Riktigt fint väder så kommer troligen smälla massor ikväll.

Bilder? Jag har fastnat med min planering. :arghh:
 
Hemma efter jobb. Gick en långpromenad med hundarna, smällde bara två gånger och det långt bort. Nu är det mest fulla människor på gatan nedanför som låter...

Hundarna sover gott i soffan och jag har ätit sushi. Hittade till slut ett ställe som hade öppet ikväll! Ville äta något godare än vad som finns i skafferiet.

Längtar tills jag får åka och hämta upp partnern på jobbet, det har lugnat ner sig rejält nu enligt henne så kanske får hon gå tidigare.
Vi har köpt en halvflaska av en champagne som verkar spännande. Den ska vi dela på och sen somnar vi nog snabbt efter tolvslaget då jag måste upp tidigt för att åka till jobbet.
Nästa år får vi ta nyårsrevansch!
 
Missbedömde återigen hur lite jag behöver äta för att bli mätt. Tur det finns en morgondag. ;)

Har summerat klart 2019 och börjat planera 2020, men det går himla trögt. Vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja, känns som att allt spretar åt olika håll. Jag vet inte ens om jag ska ha mål för hästarna. :banghead:

En kompis messade att hon kommer förbi stallet med smörgåstårta, så jag blir inte ensam vid tolvslaget. Trevligt!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 172
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 763
Senast: Praefatio
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 999
Relationer Med inspiration från pepps tråd om att gå på barnkalas för vänners barn, jag har ett dilemma och vet inte om det är jag som resonerar...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 294
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp