Funderar på om jag ska göra en liten hatt och ta ett nyårsfoto på en av ormarna senare. MoaBoa är så lugn och fin och har ingenting emot lite pill.
Jaaa! Snälla gör det och lägg upp foto sedan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på om jag ska göra en liten hatt och ta ett nyårsfoto på en av ormarna senare. MoaBoa är så lugn och fin och har ingenting emot lite pill.
Tyvärr är jag rädd att det blir så. Stackars stackars Alliaria och lille Sprättehästen . Blir till att försöka hålla henne så lugn det går för det hjälper även honom mestRiktigt fint väder så kommer troligen smälla massor ikväll.
Chipsmagen är ju en egen mage så var lugn!Proppmätt. Hur ska jag orka äta chips och popcorn sen
Hepp, somnade på soffan så några GP fyrverkerier blev det inte, hästarna är inne nu iallafall och fru skraj har fått fösta lugnade även om hon just nu inte bryr sig om det lilla som smäller.
Har köp en godispåse och fanta exotic och gör min nästa års bullet journal för ekonomin, hästarnas är redan färdig.
Riktigt fint väder så kommer troligen smälla massor ikväll.