HUNGRIG. Men mannen gör mat i detta nu, tack gode gud.
Har varit i stallet och tagit in hästar samt varit på macken och handlat godis.
Har varit i stallet och tagit in hästar samt varit på macken och handlat godis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på om jag ska göra en liten hatt och ta ett nyårsfoto på en av ormarna senare. MoaBoa är så lugn och fin och har ingenting emot lite pill.
Det blir säkert ingen flopp! Det låter ju jättegott !!Dessertbekymret är löst! Bottnade portionsglas med krossade oreokex, sedan en enkel vit chokladmousse över och toppar med sötsalta kanderade pekannötter. Har glass i frysen som backup ifall det blir en flopp
Så kul med besök! .Jag har haft besök i några timmar och nu försöker jag hålla mig från att äta av chokladen som hon hade med sig. Jag riskerar ju att må dåligt om jag äter för mycket choklad.
För övrigt borde jag kanske byta om. Jag känner mig inte särskilt fin i arbetsbyxor och sunkig stalltröja.
Den ser ut som dagen efter ett lite vildare nyårsfirande! *s*jag lyckades kasta fast shibans favoritleksak i ett träd under promenaden! Dramat!
DEN blicken: "VAD har du gjort, människa???"jag lyckades kasta fast shibans favoritleksak i ett träd under promenaden! Dramat!
Vilken sanslöst vacker hundjag lyckades kasta fast shibans favoritleksak i ett träd under promenaden! Dramat!
DEN blicken: "VAD har du gjort, människa???"
Tack så mycket, vi vet! Fast hon sitter som en upprörd groda på de här bilderna.Vilken sanslöst vacker hund