Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på att slå på stort med burkmandariner som efterrätt, haha! Det må låta miserabelt men jag älskar det som den finsmakare jag inte är.
Lakritspannacotta? Jäklar vad gott det låter!En lakritspannacotta står och svalnar.
Börjar vela om att ha hästarna inne istället även om den ena stressar inne. Bah!
De kanske inte har öppnat än? Våra hämtrestauranger öppnar oftast vid fyra-fem på eftermiddagen.
Står tyvärr inget på hemsidan om nyår. De brukar öppna 11 på vardagar och 12 på helger.....Har de ingen hemsida?
Jag tror det blir det, kokar med gelésocker den här gången Smaksatt med lakritspulver från kung markatta.Lakritspannacotta? Jäklar vad gott det låter!
Jag gjorde egen Skagen igår, så gott med avokadoJag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska äta idag. Det kanske blir rökt lax och kokt potatis, vilket är samma som jag ätit flera dagar i rad nu. Men avocado och skagenröra vore gott i alla fall.
Japp, precis så. Om vi ens uppmärksammar det, kan hända att vi är mitt inne i en match i ett intensivt TV-spel med hörlurar och rätt så hög volym på TVnSå om man skulle tjuvlyssna på er konversation så skulle det vara två tillfällen då ni irriterar er på att det smäller fyrverkerier och dyl?
Jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska äta idag. Det kanske blir rökt lax och kokt potatis, vilket är samma som jag ätit flera dagar i rad nu. Men avocado och skagenröra vore gott i alla fall.
Jaha. Det var stängt ..... Vad ska man nu hitta på??
Bubbel har jag fått tag i i alla fall - alltid något !
Mjo. Fast vi ville båda ha just kinamat.... Inte t.ex. pizza....Men typiskt! Finns det inte något annat hämtmatställe?