Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hinner aldrig bygga upp ett lager....
Jag har haft sovmorgon, ätit brunch och nu ska jag ta en tur runt sjön i solen! Således ingen nöd hittills för denne ensamfirande. Enda orosmolnet är dessert till kvällen, inspirationen tryter..
Tack för påminnelsen , måste fluffa till min sorbet till efterrätten innan jag tar min tur i solen.
Glass föreslår jag till dessert .
Kinarestaurangen svarar inte ! De kan väl inte ha stängt idag....... ?????
Har de ingen hemsida?Kinarestaurangen svarar inte ! De kan väl inte ha stängt idag....... ?????
Det låter strålande, minus att jag har svårt att föreställa mig att cauliflower cheese är gott, men har å andra sidan aldrig testat!Nu har jag köpt en hårmask, en ansiktsmask och en fotmask (som jag tänker ha på händerna istället. Livet som städerska är hårt! ) samt en cava. Det är nyåret det!
Även en form med cauliflower cheese med kort datum. Billigt och bra!
Så om man skulle tjuvlyssna på er konversation så skulle det vara två tillfällen då ni irriterar er på att det smäller fyrverkerier och dyl?Tränat hundar, ska ta en långpromenad med dem och så mata alla utedjuren. Lagom när det blir mörkt går jag in, drar ner rullgardiner och njuter av en innekväll.
Har äran att inte fira tolvslaget två gånger om i år, eftersom särbon är 9 timmar efter mig och inte heller firar
Det låter strålande, minus att jag har svårt att föreställa mig att cauliflower cheese är gott, men har å andra sidan aldrig testat!