Jag inser att om vi hade firat årsdagar så hade sambon och jag firat 20 år på nyårsafton. Jösses vad fort tiden går! Det känns ju som nyss när alla oroade sig över Y2K och funderade över hur det digitaliserade livet skulle millenniumsäkras.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kör nog indiskt men utan magsjuka .Tänkte först göra lite god middag imorgon till familjen. Men magsjuka och en depression på det gör att jag inte orkar alls. Så barnen får som de ville från början, det blir thaimat mer firande än så blir det inte.
Önskar det gick att köpa utemat här på nyårsafton efter kl 16.
Blir nog bra med grillat. Bara maken inte kräks mer, så att han kan vara med dottern.
Var och spontanshoppade ikväll på Willys. Det blir tydligen många förrätter imorgon och inte så mycket mer.
Fick med mig en avokado, skagenröra, en yoghurt (!) och chokladmousse. Hade köpt mozzarellasticks sen innan som jag vet är goda.
Jag har mest varit sjuklig hela det här året, dvs. har mitt sociala liv fått lida ännu mer än vanligt och jag står utan alternativ till firande då partner med familj åkt till varmare breddgrader (som jag inte pallar just pga att jag är skröplig och att min MS blir mer påtaglig i varmt väder). Är lite oklädsamt bitter över detta , men försöker rycka upp mig (haha, det värsta uttrycker jag vet egentligen) och jag antar att mitt nyårslöfte måste bli att vara mer social under kommande år... planen för dagen är väl nåt slags hemmaspa, piffa till sig bara för att, kanske rita lite och äta något mer avancerat än mikrad färdigrätt. Sen hänger jag förmodligen i den här tråden också!
Har redan tjuvstartat lite idag med en hårinpackning och glitterlack på tånaglarnaHemmaspa låter som en fantastisk ide faktiskt! Jag hakar nog på! Den där enorma mensblämman jag har på näsan får gärna vara väck någon gång nästa år liksom.
Tack för inrpirationen! Nu vet jag vilken butik jag ska besöka imorgon.Har redan tjuvstartat lite idag med en hårinpackning och glitterlack på tånaglarna
Vilken butik, och vad ska inhandlas?Tack för inrpirationen! Nu vet jag vilken butik jag ska besöka imorgon.
Närmaste SemiChem (här säljs allt från tvättmedel till hudkräm, hundgodis och smink till extrafina priser! ) Och det blir minst tre sorters ansiktsmasker! Kanske en bubblig.Vilken butik, och vad ska inhandlas?