Låter perfekt!Närmaste SemiChem (här säljs allt från tvättmedel till hudkräm, hundgodis och smink till extrafina priser! ) Och det blir minst tre sorters ansiktsmasker! Kanske en bubblig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter perfekt!Närmaste SemiChem (här säljs allt från tvättmedel till hudkräm, hundgodis och smink till extrafina priser! ) Och det blir minst tre sorters ansiktsmasker! Kanske en bubblig.
Jag har LÄNGE funderat på hur det kan vara tillåtet att sälja hyfsat farliga explosiva prylar till i princip vem som helst ?Friskt väder, soligt och blåsigt och hittills i år har jag inte hört en enda smällare eller raket. Hoppas det håller i sig. Tänker på er med ännu känsligare djur och värre omgivning, ett jävla skit det här hemma-pyroteknikandet.
Ska snart ringa restaurangen och se om jag kan beställa vår kinamat. Måste tajma hämtning av mat med öppet systembolag, så innan kl 15 måste det bli! KAN ju inte vara utan bubbel på nyårsafton !!
Jag hinner aldrig bygga upp ett lager....Säger bara vingarderob