Nyårsfesten (Ulvlek)

Jag godförklarar inte @Niyama pga Elos röst utan pga hennes egen andraröst på just Elo. Hur tänker du om den?

Nej jag tror egentligen inte att hon skulle lägga en andra röst på ledarvargen heller. Men vafan man vet aldrig! Hon är ju inte högst upp på min lista över potentiella ulvar iallafall.
 
(Jag har bara skummat igenom leken när jag kom hem, tänkte väl skriva nåt mer om röstningen och inte bara kommentera rösterna på mig men det blir nog imorgon.)
 
Om man slänger in sin röst 21.28 så är det inte säkert man hinner se och agera på rösten som kom 21.29, innan dess hade ju ingen annan än Niyama 2 röster.
Snabb på F5 där :angel:


Förövrigt grunnar jag på vem ledarvargen kan vara. Det har teoriats om att ledarvargen kan vilja visa sig genom att följa en annan ulvs röst. Jag vet inte hur vanligt detta är, men jag antar att det kan förekomma om en är dålig på att hinta på annat sätt (eller om en tror att ulvarna är tröga :angel:). Baserat på följdröster så lade Madalitso en andraröst på Klara, men där tror jag inte det går att utläsa något eftersom Madalitso var sent på det. Klara röstade på Niyama och LenaH hängde på. I övrigt är det inga fler följdröster, mer än de på Elo då. Jag vet inte, såvida inte Klara är ulv och LenaH är ledarvarg så känns det inte som det har hintats medvetet genom röstning :p Vill min trötta hjärna komma fram till. Så egentligen vet jag inte vad jag fick ut av att skriva detta :p
Jag kan godförklara @Sasse ännu mer? :D
Nej tack! :laugh: Du ville ondförklara mig innan ju, håll dig till det så jag slipper dö :p
 
Alltså, jag har som vanligt inte läst rollistan så noga men jag tror faktiskt inte det stod ledarvarg i Pm från @Idahoe ?
Men det kan ju varit talsyntesen som misstolkat förstås... :D
Alltså jag läste inlägget utan att direkt kolla vem som skrivit det eller vad det rörde sig om. Jag fick tre nya gråa hår och en smärre hjärtattack och hann undrar vad jag nu hade skrivit fel eller på fel ställe :banghead: :crazy: :laugh: Tacktack... :meh: :p
 
“Det händer”… :angel:
Oh the dolphin
Vi har ju tre röster på @Elo - ponera då att en av dem är ulv och en är ledarvarg. Frågan är då om det är så enkelt att @cirkus är ulv och @Niyama ledare eller är Niyama ulv och @Sasse ledare eller är cirkus ulv och Sasse ledare?

Säg att c är ulv och S är ledare, var S inte online för att kunna följa rösten först osv osv i all oändlighet. :)
Det är det jag menar med att en sån teori (och tillvägagångssätt) är lite osäker. :)
hur tänker du nu när det visade sig att Elo var ulv

/hälsningar delfin
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 873
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 128
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 336
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 112
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp