Jag kan godförklara @Sasse ännu mer?Om du är god så håller du på att ta död på mig nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan godförklara @Sasse ännu mer?Om du är god så håller du på att ta död på mig nu
Jag godförklarar inte @Niyama pga Elos röst utan pga hennes egen andraröst på just Elo. Hur tänker du om den?
Va? En andraröst på ledarvargen? Vem?Nej jag tror egentligen inte att hon skulle lägga en andra röst på ledarvargen heller. Men vafan man vet aldrig! Hon är ju inte högst upp på min lista över potentiella ulvar iallafall.
Jag tror @fio blandar ihop alla ulvar. Kanske för att hon är en av dem?Va? En andraröst på ledarvargen? Vem?
Snabb på F5 därOm man slänger in sin röst 21.28 så är det inte säkert man hinner se och agera på rösten som kom 21.29, innan dess hade ju ingen annan än Niyama 2 röster.
Nej tack! Du ville ondförklara mig innan ju, håll dig till det så jag slipper döJag kan godförklara @Sasse ännu mer?
Va? En andraröst på ledarvargen? Vem?
Jag tror @fio blandar ihop alla ulvar. Kanske för att hon är en av dem?
Alltså, jag har som vanligt inte läst rollistan så noga men jag tror faktiskt inte det stod ledarvarg i Pm från @Idahoe ?Jag vet inte, såvida inte Klara är ulv och LenaH är ledarvarg så känns det inte som det har hintats medvetet genom röstning
Alltså jag läste inlägget utan att direkt kolla vem som skrivit det eller vad det rörde sig om. Jag fick tre nya gråa hår och en smärre hjärtattack och hann undrar vad jag nu hade skrivit fel eller på fel ställe Tacktack...Alltså, jag har som vanligt inte läst rollistan så noga men jag tror faktiskt inte det stod ledarvarg i Pm från @Idahoe ?
Men det kan ju varit talsyntesen som misstolkat förstås...
Oh the dolphin“Det händer”…
hur tänker du nu när det visade sig att Elo var ulvVi har ju tre röster på @Elo - ponera då att en av dem är ulv och en är ledarvarg. Frågan är då om det är så enkelt att @cirkus är ulv och @Niyama ledare eller är Niyama ulv och @Sasse ledare eller är cirkus ulv och Sasse ledare?
Säg att c är ulv och S är ledare, var S inte online för att kunna följa rösten först osv osv i all oändlighet.
Det är det jag menar med att en sån teori (och tillvägagångssätt) är lite osäker.
Du är helt enkelt för lite delfin ännu!Alltså jag läste inlägget utan att direkt kolla vem som skrivit det eller vad det rörde sig om. Jag fick tre nya gråa hår och en smärre hjärtattack och hann undrar vad jag nu hade skrivit fel eller på fel ställe Tacktack...
Det har jag ju skrivit kilomeeeetervis om ju!Oh the dolphin
hur tänker du nu när det visade sig att Elo var ulv
/hälsningar delfin
@Hedinn kan förklara, hon är ju ingen nu....Kan någon förklara vad delfiner har med nånting att göra?
Ja, nej, inget mer godförklarande, TACK! Men iofs, om cirkus blir indragen i smeten så bättre odds för mig och @NiyamaDet har jag ju skrivit kilomeeeetervis om ju!
Alltså, det där godförklarandet känns också som att du som god skulle vara försiktigare medDet har jag ju skrivit kilomeeeetervis om ju!
Kan någon förklara vad delfiner har med nånting att göra?
Jamen, snart har jag ju godförklarat alla utom mig själv?Alltså, det där godförklarandet känns också som att du som god skulle vara försiktigare med
Aha det är ett gammalt referat på att Hedinn var lite korkad för tillfället