Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad hände med den vackre @Mammas?? Du måste ha genomgått en mycket traumatisk händelse på sistone - du går inte att känna igen :(.
Är det nu den riktige @Mammas äntligen vågar visa sig, nu när du bringat in alla i en falsk bild av dig :confused:.

Eller har du blivit hackad av ett TROLL.... bokstavligen alltså :nailbiting:.

Falsk bild och falsk bild... Menar du att det är utsidan som räknas? :(

Ska på arbetsintervju imorgon. 11:30 mellan två jobbnätter. :meh: Fick mail från rekryteraren (inhyrningsfirma, jag ska till kunden på intervju), där det står "var propert klädd" alltså gah! Jag har inga fina skor mer än med klackar... Och jag vrickade foten igår, kommer jag fixa att gå på klackar? Eller ja, jag har väl inget val. Men grejen är att jag har svarta byxor då, men överkroppen då? Måste ju ha något på överkroppen som inte är svart då, går helst inte svart/svart/svart... Suck! Jag har ingen aning om vad jag har rent heller... Jag har ett linne som är grönt med bling på, men den är i tanktop-modell, knappast propert? Hatar att behöva klä på mig riktiga kläder. :(

Nästan så jag är sugen på att åka i mina haremsbyxor, bara för att.... :angel: ;) :D

Ska på arbetsintervju imorgon. 11:30 mellan två jobbnätter. :meh: Fick mail från rekryteraren (inhyrningsfirma, jag ska till kunden på intervju), där det står "var propert klädd" alltså gah! Jag har inga fina skor mer än med klackar... Och jag vrickade foten igår, kommer jag fixa att gå på klackar? Eller ja, jag har väl inget val. Men grejen är att jag har svarta byxor då, men överkroppen då? Måste ju ha något på överkroppen som inte är svart då, går helst inte svart/svart/svart... Suck! Jag har ingen aning om vad jag har rent heller... Jag har ett linne som är grönt med bling på, men den är i tanktop-modell, knappast propert? Hatar att behöva klä på mig riktiga kläder. :(

Nästan så jag är sugen på att åka i mina haremsbyxor, bara för att.... :angel: ;) :D

Propert klädd betyder väl bara att man inte behöver ha sin finaste outfit eller alt för naket, med andra ord en normal vardagslig klädsel som är hel och ren.

Lycka till med intervjun :up:

Propert klädd betyder väl bara att man inte behöver ha sin finaste outfit eller alt för naket, med andra ord en normal vardagslig klädsel som är hel och ren.

Lycka till med intervjun :up:

Propert klädd skulle jag säga är hel och ren. Jag skulle nog dock inte ta blåa jeans om jag hade ngt annat.

Har verkligen ingen koll på kläder men jag rekommenderar att du har en överdel på dig. Tänk om den stackars rekryteraren skulle sitta med ett jättestånd hela intervjun, det är inte snällt.

Personligen anser jag att camokläder (eller gröna jaktkläder) är propra, så länge de är nytvättade :p

Tillägg: Och givetvis lycka till!

Har verkligen ingen koll på kläder men jag rekommenderar att du har en överdel på dig. Tänk om den stackars rekryteraren skulle sitta med ett jättestånd hela intervjun, det är inte snällt.

Personligen anser jag att camokläder (eller gröna jaktkläder) är propra, så länge de är nytvättade :p

Tillägg: Och givetvis lycka till!

Aha, så propert klädd är inte samma sak som naken? :idea: :D

Tack! :)

@athena_arabians Drake? :D

1249666.jpg

@Mammas: Jag är inte helt övertygad om att blå tunga är proper. Det tyder på syrebrist och därmed dålig hälsa vilket givetvis inte är bra på en intervju. Sedan kanske det finns drakar med blå tunga men du är inte en drake... eller?! O_o

Om du är det tror jag inte det finns några egentliga klädkoder i möten med människor men maila gärna Magdalena Ribbing, det vore kul att veta vad etiketten säger.

:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
663
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
381
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
38 39 40
Svar
796
· Visningar
50 626
Senast: MJLee
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 784
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar