Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
@bumpo Får jag vara din Puss isf? :love:
Shrek-Friends.jpg

Skulle aaaaldrig ljuga för dig! Du som alltid är så genomsnäll och fullkomligt ärlig heeela tiden, aaaaldrig skulle komma på tanken att vara nå annat.. :angel:

Me love you big time..de veeeet du :love:

(Vågar liksom inget annat..tänk om du är lika farlig som din avatar ser ut liksom :eek:)

Mhm, jag visste väl det! :love:

(Men? Det här är ju min snällbild! Du skulle se hur jag ser ut när jag gör grimaser! :devil:)

@OutOfService
Kaaaanske för att du skrev nedsättande kommentarer om mitt utseende senast igår? :( :( :( :(

(Säker? :devil:)

Meeen meen men meeeen, jag blev bara så chockad.. jag har ju alltid sett dig vacker som en liljekonvalj i en skogsglänta :love: Och så får jag se, en bild.. som, erhm..inte riktigt var vad jag föreställt mig :cry:

(alldeles alldeles helt jätte säker, vore oerhört tacksam om jag slapp..)

Meeen meen men meeeen, jag blev bara så chockad.. jag har ju alltid sett dig vacker som en liljekonvalj i en skogsglänta :love: Och så får jag se, en bild.. som, erhm..inte riktigt var vad jag föreställt mig :cry:

(alldeles alldeles helt jätte säker, vore oerhört tacksam om jag slapp..)

Menar du att du på riktigt trodde jag såg ut som en liljekonvalj? De är ju vita, och gröna, med gamnacke? O_o Då måste min bild vara ett uppving? :idea:

(Helt helt säker? Jag kan fixa annars!!)

@bumpo För att vi är alldeles alldeles underbara? ;)

Menar du att du på riktigt trodde jag såg ut som en liljekonvalj? De är ju vita, och gröna, med gamnacke? O_o Då måste min bild vara ett uppving? :idea:

(Helt helt säker? Jag kan fixa annars!!)

@bumpo För att vi är alldeles alldeles underbara? ;)

Meeeen ååh du är ju lika oromantisk som..erhm..en flodhäst! :cry: :mad:
Sa inte att du ser ut som en liljekonvalj, utan att du är lika vacker som en!! :banghead:

(nja.. jag börjar tveka lite nu faktiskt :devil:)

@OutOfService
Flodhästar påminner ju lite om @bumpo till utseendet annars. :D

Hippo%20in%20Water.jpg

Är de väldigt romantiska, eller är de oromantiska? Jag har faktiskt aldrig varit i en romantisk relation med en, så jag vet inte. Dock tycker jag att du låter lite som att du drar alla flodhästar över en kam här?
Du sa att du trodde jag såg ut som en liljekonvalj! Jag läste det, alltså är det sant!!

(På om du vill se eller inte? :D)

@Mammas Flodhästar var en dålig jämförelse, för dom är ju faktiskt ganska söta!
Jag blev så upprörd, ledsen, besviken, sårad(osv osv) att jag inte var mina sinnes fulla bruk och skrev det första jag kom att tänka på..och det var av någon outgrundlig anledning flodhästar.
Men du behöver ju glasögon, du läser vad du vill läsa!! Alltså vill du läsa att jag skrev att du ser ut som en liljekonvalj och du vill läsa det för att du vill se ut som en liljekonvalj, sådeså!

(på om jag kanske vill se, trots allt)

@OutOfService Jag tycker att du bör be alla världens flodhästar om ursäkt, de är fina djur! :love:
Var det en freudian slip? Vad vill du EGENTLIGEN göra med flodhästarna? O_o
Jag är för trött för den där meningen. På tok för trött!

(Bwaaahaha, vad som setts kan inte bli osett, säker? :D)

Jag tycker också att @Mammas ser ut som en liljekonvalj för övrigt! De är så lika så jag brukar försöka prata med de jag ser ute i skogen, de svarar aldrig och sen är jag jättesur på @Mammas i en vecka tills jag inser att det inte var hon... Den här gången heller.

Det råkar inte vara så att någon i förbifarten nämnt att du kanske skulle behöva typ glasögon? Och en demensutredning? ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
378
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
37 38 39
Svar
770
· Visningar
49 139
Senast: sthu
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 772
Senast: Halcyon
·
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 338
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18