Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hahaha..! Jag gar vilse i nya buke :o forsta gangen jag ar inloggad sen uppdateringen... jag ar alldeles snurrig! LOL Hur ar det med dig? Allt bra?

@Mammas jag tänker inte be om ursäkt för något eller till någon, det var du som helt missuppfattade allting jag sa..med flit och vände det till något negativt :cry:
Vad jag egentligen vill göra med flodhästar är mellan mig och flodhästarna :sneaky:

(Jag är nu heelt säker, jag vill se!)

Jag vet inte... jag ar ju lite sadar, ja du vet, gamla hundar och sitta och sadar? :) Hittills ar det bara positivt, om an lite forvirrat! ..aj for spannings huvudvark :( Sant ar inte kul alls!

@OutOfService Nejnej, det skulle jag aldrig göra, ont förtal!! :mad:
;)
Höhö. .... Höhöhö...... :p

(Jag lägger det i en spoiler, egen risk!)
poltergeist_faceoff_thumb%5B2%5D.jpg

@Bewildered Ja, men så länge förändringarna är positiva tycker jag att det går lätt för det mesta? Jag skulle ha oerhört svårt att byta tillbaka till den gamla plattformen nu!
Ja, det är asdrygt. Borde försöka hinna träna, då brukar den försvinna, men jag vet inte riktigt när jag ska hinna med det. :( Om jag inte hinner imorgon lär det inte bli före söndag. Och så länge vill jag inte sitta med den!

Absolut, det ar nog mest fragan om motivationen hos mig sjalv for att lara mig och sluta ga vilse :) Ska forsoka vara inloggad oftare dock, svenskan blir sa kantig nar jag inte skriver langre an nagra korta meningar da och da. Det ar helt sjukt vad man tappar nyanser i sitt skrivna sprak nar man inte anvander det sa mycket... Marker ratt fort nar jag slarvat med det ett tag.

Skulle det funka att gora lite latta nackovningar kanske? Blir ju inte riktigt samma sak som "redig" traning, men kanske kan ta udden av det?

@Mammas ska du snacka om ont förtal? Vavavavava?? :cool:
ooh.. du kan va höhö... höhöhö :sneaky::sneaky:

(okej.. jag kommer aldrig nånsin kunna somna igen(inte för att jag kunde sova innan heller) efter den vackra bilden)

...alltsa.. den bilden.. ar verkligen.. euwy guey! Ta lite black books for att minska traumat!

..kanske inte hjalper med somnen, men... ett gott skratt? (om man har san humor da.. hooo...)

Absolut, det ar nog mest fragan om motivationen hos mig sjalv for att lara mig och sluta ga vilse :) Ska forsoka vara inloggad oftare dock, svenskan blir sa kantig nar jag inte skriver langre an nagra korta meningar da och da. Det ar helt sjukt vad man tappar nyanser i sitt skrivna sprak nar man inte anvander det sa mycket... Marker ratt fort nar jag slarvat med det ett tag.

Skulle det funka att gora lite latta nackovningar kanske? Blir ju inte riktigt samma sak som "redig" traning, men kanske kan ta udden av det?

Ah, jag förstår. Ja, det går snabbt, dessvärre.
Ja, jag får nog göra det, är lite för lat för det dock när jag vet att det inte hjälper fullt ut. Skulle nog hjälpa med lite armhävningar också, det är hela övre ryggen och nacken det är skit i. :(

@Mammas ska du snacka om ont förtal? Vavavavava?? :cool:
ooh.. du kan va höhö... höhöhö :sneaky::sneaky:

(okej.. jag kommer aldrig nånsin kunna somna igen(inte för att jag kunde sova innan heller) efter den vackra bilden)

Japp, det ska jag! :D
Med dig? Höhöhö... ;)

(Visst var den värre än min avatar? Det hade du inte trott var möjligt, va? :D)

@Trani Bew är bara lite modigare och vågar erkänna sin kärlek till mig mer öppet än du vågar. Men det är ok, alla kan inte våga stå för sina känslor hela tiden. :klappar på huvudet:

Åååå, @Bewildered är ju en av mina favoritbukar :love:

Jag borde förresten sova, vet inte om det är helt vettigt att gå ut och träna hästarna kl två på natten. Inte nog med att jag blir skitpigg, jag har ju BARN att ta hand om om bara några timmar!

Ah, jag förstår. Ja, det går snabbt, dessvärre.
Ja, jag får nog göra det, är lite för lat för det dock när jag vet att det inte hjälper fullt ut. Skulle nog hjälpa med lite armhävningar också, det är hela övre ryggen och nacken det är skit i. :(
------------------

@Trani Bew är bara lite modigare och vågar erkänna sin kärlek till mig mer öppet än du vågar. Men det är ok, alla kan inte våga stå för sina känslor hela tiden. :klappar på huvudet:

Hah!! Jag ar sa himla jamnstalld att jag minsann hatar ALLA.. fast med ett leende pa lapparna och en Himskans massa kakor! Och blommor. Och hundvalpar.. kattungar.. eller nan bebisgnu sadar, nar jag snubblar over nagon ;)

...vet hur det ar att ha en knasig nacke.. dras ju med en whiplash sa forstar precis! ..och ska arligt erkanna (for jag ar sa modig att jag star for mina kanslor!) ...att jag slarvar ordentligt med ovningarna jag med. Men det kan ta udden av det, ibland far man smiska sig sjalv lite. Motivation o sadar... muta med en morotskaka? o0

For att vara lite urskiljningslos dock sa kan jag Alska Trani! ..pa hall. Rent platoniskt, of course. Med lite lakritssnoren pa toppen!

Alltså jag är man nog att veta att du innerst inne vill bli satt på plats med lite förolämpningar. Det får dig att känna dig kvinnlig. Varsågod. *putsar min riddarrustning"

For att vara lite urskiljningslos dock sa kan jag Alska Trani! ..pa hall. Rent platoniskt, of course. Med lite lakritssnoren pa toppen!
Sneaky där! Att inte tagga mig så att jag både blir snuvad på en notis och missar din kärleksförklaring. Jag såg den allt ändå. Men "platoniskt"? Måste vara någon ställning jag inte känner till? :confused: Jag provar gärna dock! Kan nog komma på något roligt användningsområde för lakritssnörena...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
377
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
36 37 38
Svar
747
· Visningar
47 643
Senast: Nikan
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 755
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 338
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar