@Bewildered och @Trani Jag ser att ni hänger på buke, varför hänger ni inte i snacktråden med mig?
Lääääwget?
Lääääwget?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl uppenbart? Jag är på en helt annan nivå än dig. @Bewildered gör däremot ingen urskiljning ser jag. Det är ju snällt att ställa upp så.@Bewildered och @Trani Jag ser att ni hänger på buke, varför hänger ni inte i snacktråden med mig?
Absolut, det ar nog mest fragan om motivationen hos mig sjalv for att lara mig och sluta ga vilse Ska forsoka vara inloggad oftare dock, svenskan blir sa kantig nar jag inte skriver langre an nagra korta meningar da och da. Det ar helt sjukt vad man tappar nyanser i sitt skrivna sprak nar man inte anvander det sa mycket... Marker ratt fort nar jag slarvat med det ett tag.
Skulle det funka att gora lite latta nackovningar kanske? Blir ju inte riktigt samma sak som "redig" traning, men kanske kan ta udden av det?
@Mammas ska du snacka om ont förtal? Vavavavava??
ooh.. du kan va höhö... höhöhö
(okej.. jag kommer aldrig nånsin kunna somna igen(inte för att jag kunde sova innan heller) efter den vackra bilden)
Det råkar inte vara så att någon i förbifarten nämnt att du kanske skulle behöva typ glasögon? Och en demensutredning?
Ah, jag förstår. Ja, det går snabbt, dessvärre.
Ja, jag får nog göra det, är lite för lat för det dock när jag vet att det inte hjälper fullt ut. Skulle nog hjälpa med lite armhävningar också, det är hela övre ryggen och nacken det är skit i.
------------------
@Trani Bew är bara lite modigare och vågar erkänna sin kärlek till mig mer öppet än du vågar. Men det är ok, alla kan inte våga stå för sina känslor hela tiden. :klappar på huvudet:
Alltså jag är man nog att veta att du innerst inne vill bli satt på plats med lite förolämpningar. Det får dig att känna dig kvinnlig. Varsågod. *putsar min riddarrustning"@Trani Bew är bara lite modigare och vågar erkänna sin kärlek till mig mer öppet än du vågar. Men det är ok, alla kan inte våga stå för sina känslor hela tiden. :klappar på huvudet:
Alltså jag är man nog att veta att du innerst inne vill bli satt på plats med lite förolämpningar. Det får dig att känna dig kvinnlig. Varsågod. *putsar min riddarrustning"
Sneaky där! Att inte tagga mig så att jag både blir snuvad på en notis och missar din kärleksförklaring. Jag såg den allt ändå. Men "platoniskt"? Måste vara någon ställning jag inte känner till? Jag provar gärna dock! Kan nog komma på något roligt användningsområde för lakritssnörena...For att vara lite urskiljningslos dock sa kan jag Alska Trani! ..pa hall. Rent platoniskt, of course. Med lite lakritssnoren pa toppen!