Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vatusan? Det är på tok för tidigt på morgonen för alla dessa sidor av era interna kärleksförklaringar. Var är beundran för MIG, va?! Har ni inte saknat MIG?!

Menar du att du på riktigt trodde jag såg ut som en liljekonvalj? De är ju vita, och gröna, med gamnacke? O_o Då måste min bild vara ett uppving? :idea:
För att inte tala om att de är giftiga...

Tsssss, det var det dummaste jag hört!
Otack är världens lön. Somliga är aldrig nöjda, verkar det som...

Undrar hur det går för bläckis?

unicorn_octopus_by_deathdragon111-d3wpapx.jpg

Octopus_dragon_level_7-.......png

(Har vi sett den förut? Kommer inte ihåg)

@Barret: Men jag älskar ju dig! :love:

Hur är det med prickikorvarna, har de lekt i skogen?
Jag älskar också mig :love:. Och dig också, såklart:love:.

I förrgår gjorde de det. De klättrade på väggarna så fick släpa mig ut (väl preparerad med tom mage, Imodium och Omeprazol) och släppa loss de små monstren. Ska ladda upp några fina bilder från dagen lite senare. Igår spöregnade det så de ville knappt sticka ut nosen... :(

@Mammas jag har sovit sammanlagt 1 timme i natt ungefär, väldigt övertygad om att det är pga din selfie! :meh:
Visst är galen förälskelse jobbigt?

@Barret jamen Mammas är ju lite giftig...på fler än ett sätt..höhöhö :angel:

[IMG]http://3.bp.blogspot.com/-huMm8qbpyO4/TVc0_xRAaVI/AAAAAAAAC2c/lQDQy6wS1rM/s400/arseniclove.gif[/IMG]

Förresten, för de som är intresserade... Måste ju skratta litegrann åt min chef. Idag kom han och bad om ursäkt och gav mig en kram... Han sa att han märkte att jag nog var lite arg på honom igår.:)

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799
Tjatter Hur gör ni? Firar ni er födelsedag varje år? Ser ni till att fira andras även om de själva inte tar initiativ? Firar ni med vänner... 2
Svar
34
· Visningar
986
Senast: lizzie
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tassolja och pälstvätt krattade vägen för uppköp – som gav tillräckligt klirr i kassan för att starta nya hudvårdsvarumärken. Men...
Svar
0
· Visningar
74
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Shettistråden del II
  • 07:or del 23