Jag har sovit som en prinsessa inatt! Äntligen! Nu är det bara att ta mig upp ur sängen. Men den är varm och mysig.
Jag sov ju i två omgångar, och jag känner mig SÅ utsövd! Sov ASBRA den andra omgången!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har sovit som en prinsessa inatt! Äntligen! Nu är det bara att ta mig upp ur sängen. Men den är varm och mysig.
Han är inte hemma än . Jag vet inte vart han tagit vägen .@Scata nu verkar Torkel har hittat hem igen! Bra Jobbat!
O nej har du tappat bort honom helt? SmartaMätbaraHetaIngenjörer kan kanske hitta honom?Han är inte hemma än . Jag vet inte vart han tagit vägen .
HALLÅÅÅÅÅÅÅ - har någon sett till Torkel????? Han hade vid försvinnandet en grön jacka med blixtar på, orange keps och bruna skor. Men han hörs mer än han syns....
Du säger vad jag tänker @Barret Och det är bra, för det är oftast saker som framstår som att jag älskar mig själv lite för mycket om jag säger dem.
Är dom lika smarta som dom smarta fånarna så vette sjutton... HetIngenjör har jag redan enO nej har du tappat bort honom helt? SmartaMätbaraHetaIngenjörer kan kanske hitta honom?
*snyft'..*snörvel*..jaa lite, kändes som att ni gör narr av mig..bara för att jag inte kan sova Det är ju ditt fel att jag inte kan sova min liljekonvalj
Nejnej, inte skulle vi göra narr av dig inte, inte på ett elakt sätt. Mitt fel? Nu låter du allt lite vrång tycker jag!
Ja det är ju inte mitt fel att jag blivit helt galet kär i en liljekonvalj som ser ut som.. erhm. .du gör!
Ja, alla kan ju inte ha begåvats med min vackra nuna! Men det gör inget - jag tycker om dig ändå!
Åh jag har undrat hur Snövit ser ut nuförtiden.
Haha, ja men eller hur? Älskar hur törnrosa ser ut, snacka bitter. Sådär skulle jag se ut om jag sov i hundra år.
Och det är ju inte konstigt att Snöbit har ringar runt ögonen. Att hänga med de där dvärgarna måste ju vara skitjobbigt..